Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

nieuw lsmodels

Gestart door thalysken, 28 januari 2007, 13:27:39 PM

Jurgen

Dan wordt dat volgens mij toch ook een dure grap. 2 locs aan een prijs van pakweg ? 200 per stuk speciaal voor een onderdeeltje. [:0]
Dan koop ik er liever 2 verschillende waarbij ik er vanuit ga dat ze allebei blijven werken zoals het hoort. Is dit niet het geval, dan ga ik volgende keer 2 keer nadenken. Doet het probleem zich bij een andere loc nog eens voor, dan koop ik gewoon niets meer bij dat merk. En dat geld niet alleen voor LS Models, maar ook voor alle andere fabrikanten.

Gebeuren de problemen binnen de garantietermijn, dan wacht ik eerst af op de herstelling. Duurt dit te lang of word je aan het lijntje gehouden, dan vraag ik mijn geld terug aan degene waar ik het gekocht heb. In de veronderstelling dat je alles bij een handelaar koopt natuurlijk en niet via 1 of andere veilingsite.

Natuurlijk doet idereen wat hij (of zij) zelf wilt h
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

Ik heb tot twee keer toe voor elkaar gekregen (eigen lompigheid) om de koppelinghouder van een NS Bcm en een NMBS DD (autotransporter) doormidden te breken. Mailtje gestuurd naar LSM en vrij snel kreeg ik antwoord. Alain woonde destijds in de buurt van Heerlen (NL) en die heeft me 2x persoonlijk de onderdeeltjes geheel gratuit gebracht op het station van Heerlen. Dus de onderdeeltjes kon ik toen zonder problemen verkrijgen. Het is wel zo dat LSM destijds nog een klein bedrijfje was wat net de samenwerking met Heris had stopgezet en nog niet zo enorm veel projecten heeft lopen als nu.

De intercity rijtuigen type ICR van de Nederlandse Spoorwegen, die ook interessant zijn voor de Belgen die een Beneluxtrein willen maken, zouden deze maand uit moeten komen. Ik hoop het van harte! Het is elk jaar wel typisch dat de meeste modellen tegen het einde van het jaar tegelijk verschijnen en dat het eerste halfjaar altijd erg rustig is m.b.t. de uitlevering van modellen. Slimme fabrikanten brengen dus wat modellen uit in het voorjaar, dan hoef je geen of in elk geval minder financi?le keuzes moeten maken en ben je eerder geneigd een model te kopen.[8D]