Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuw lsmodels

Gestart door thalysken, 28 januari 2007, 13:27:39 PM

GeM

Gelezen op website modeltrein paradise:
Maart - april zou reeks 18 geleverd worden. Eind april reeks 15, mei-juni reeks 27, juni-juli reeks 21, september reeksen 11 en 12, en tenslotte de rest van de uitvoeringen reeks 27 rond oktober.


Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Brunel


SuSke

We zullen wel zien wanneer ze bij onze vertrouwde leverancier te krijgen zijn.
Dan is tijd genoeg om ze te gaan halen.
Ondertussen zorgt er wel iemand anders voor dat de centen opgeraken [;)][:I]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gert1

Nog maar een keer de vraag: Hoe staat het er voor met LS Models?
De website is sinds oudjaarsdag 2007 niet meer geupdate. Er was een nieuwe website beloofd voor februari. Inmiddels is het april.

Er moeten hier op dit forum toch mensen zijn die meer weten?
Komaan beste Vlaamse modelspoorvrienden, jullie hebben een top-merk in het land. Iemand moet toch weten wanneer dan eindelijk de nieuwe LS Models website gelanceerd wordt?

mvg,
Gert

Gert1

Sorry, maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Anno 2008 moet je als bedrijf zorgen dat je producten op internet zichtbaar zijn. En je moet er voor zorgen dat je site actueel is.

Idealiter zou op de site wekelijks te zien zijn w?lke modellen die week uitgeleverd worden.
LS Models maakt werkelijk prachtige modellen en om die reden ben ik een groot fan van het merk, maar qua informatievoorziening schiet het merk helaas schromelijk tekort. En het spijt me oprecht dat te moeten zeggen.

mvg,
Gert

tufken

Beste vrienden,

LS Models heeft vorige week nog meegedeeld dat ze volop aan de website aan het werken zijn.

Het zal volledig veranderen, de dealers zullen ook online de voorraad kunnen zien en deze hier bestellen.
Alles zal dan ook automatisch worden verwerkt tot aan de facturatie hier.

Er is wel wat werk aan de winkel, en het is wachten tot het bedrijf die dit alles programmeerd ermee klaar is.

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Gert1

En? Nog steeds niet klaar?
Ze hebben toch hopelijk geen Chinees bedrijf ingeschakeld?  [:D]

Maar even serieus: Wanneer wordt de nieuwe website dan eindelijk gelanceerd?

mvg,
Gert

janjozef

Gert gij kent geen fluit van programmatie zeker, dat kan gerust enkele maanden duren voor zulk een programma is geschreven, dat is iets meer als een exel-werkbladje maken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gert1

Jan Jozef, ik mag dan geen programmeur zijn, ik weet wel wat 'Manage your expectations betekent' en er staat toch echt op de website - ik citeer - 'De homepage zal volledig operationeel en bijgewerkt zijn in de loop van de maand februari'.

Ik ben beslist een liefhebber van de modellen van LS Models en waardeer zeer wat dit bedrijf de laatste jaren heeft bereikt, maar van communicatie heeft men helaas minder kaas gegeten...

In plaats van gekappiteld te worden, hoop ik serieus antwoord te krijgen van iemand die weet wat de actuele stand van zaken is bij LS Models. Want vier maanden lang je website niet updaten is echt niet best.

mvg,
Gert

Jurgen

Het lijkt me een kleine moeite om, naast al dat moeilijke programmeerwerk, even een kleine update te doen aan de oude site.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

boke

Zelf heb ik nog een ls loc in bestelling, voorziene levering 3de kwartaal 2007. [?] Ik heb ondertussen besloten om voortaan heel selectief te zijn bij de aankoop van nieuwe locs en mijn hoofd niet meer op hol te laten brengen bij de aankondigingen van nieuwe modellen... Waarschijnlijk zal deze LS loc de enige zijn die ik van LS koop en houd ik me voortaan aan mijn huismerken. Enkele maanden geleden heb ik rechtstreeks een mail gericht aan LS om te informeren naar de geplande leveringsdatum van betreffende loc. Geen enkele reactie. Als dat de manier is om met hun klanten om te gaan, hoeft het voor mij niet meer. Als je garagehouder ook zo met je om zou gaan, zag hij je toch ook niet meer? En hoe gaan ze bij LS reageren als deze loc binnen een jaar of 5 vervangstukken nodig heeft? Worden van de reserve onderdelen ook slechts enkele stukken gemaakt en dan niets meer? [}:)] In dat geval zullen er nog velen spijt krijgen van hun aankopen... [B)]

mini-bs

en toch zijn het prachtige producties die door die mannen geleverd worden, je moet er idd effe op wachten maar wat je krijgt is wel magnifiek. Vorige week nog de 18 in recente jas mogen halen en zowel de uitvoering als de motorisatie waren top, en de prijs lager dan die van concurrerende seriemodellen.
Dat er weinig voorraad is zal allicht wel te maken hebben met het feit dat dit firmaatje geen robuust concern maar een initiatief van slechts enkele personen is. Wanneer die een model willen uitbrengen moeten ze eerst de fondsen bijeenbedelen of in elk geval toch al voldoende bestelbonnen binnen rijven om de ega gerust te stellen dat de investering er zeker ook weer uit komt. Vandaar ook zover vooruit reclame maken waarschijnlijk.
 

boke

Ik twijfel geen moment aan het feit dat LS prachtige modellen maakt! Maar daarmee is dan ook alles gezegd. Klant is koning hoor je dikwijls bij andere handelszaken. En bij LS heb ik zeker niet het gevoel als klant behandeld te worden, laat staan als koning. [;)] De handelszaak waar ik mijn loc in bestelling heb: daarover heb ik niet te klagen... [;)]

janjozef

Je zegt het zelf "de klant is maar koning" en hier in belgi? heeft de koning geen fluit te zeggen. Al heb ik zelf geen enkel LS-model, enkel omdat ze enkel electrisch hebben uitgebracht. Maar dat kan veranderen. Je kunt LS veroordelen voor slechte communicatie maar gooi ze dan allemaal op een hoop, ze zijn allemaal ziek in dat bedje. en als je je daar aan ergert heb je 2 keer werk.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

boke

Dat is ook de reden waarom ik zeer selectief geworden ben. Enkel locs die ik echt kan gebruiken, worden nog aangeschaft. En aangezien ze bij mij moeten dienen om te rijden, hoef ik er ook niet veel te kopen. Ondertussen heb ik ook een oplossing voor de soms lange wachttijden voor onderdelen: van een loc die echt op mijn baan thuishoort durf ik er al eens eentje extra te kopen [:I]: deze kan dan dienen als plukloc of veel eenvoudiger... vervangloc! Mijn treintje blijft rijden en ondertussen heb ik tijd om geduldig te wachten op vervangstukken. Is dit ook niet het systeem dat de NMBS toepast met de Eurostar? [;)]