Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

7003

Gestart door 7003, 20 januari 2007, 15:14:43 PM

tonycabus

't Zou misschien leuk ?n leerrijk zijn de binnenkant eens te laten zien. De kast is zonder meer prachtig geslaagd, en aan de rij-eigenschappen te zien zal het chassis dat dan ook wel zijn.
Ik kwijl nu al, en misschien neem je de angst bij sommigen wat weg, als ze zien ho? het gemaakt is. Chinees is het niet h? (of juist wel[;)]?)...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Mr-tsjoektsjoek

H????l moooi !!!

Voor een zelfbouw model, m?t geluid, SUBLIEM !

We kijken uit naar een beschrijving van de bouw,...[:D]

Gerolf

Prachtig model [:p]
Er zijn nogal wat van je vorige foto's verdwenen. Is daar iets aan te doen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Pracht van een model, en uitstekend gebouwd.
SPijtig, zoals Gerolf zegt van die foto's. Maar om eerlijkte zijn zou een goed artikel over hoe en wat je hebt gedaan zeker niet misstaan in MSM[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

7003

Beste vrienden,

Die eerste foto's staan niet meer op de webruimte van mijn neef dus zijn verloren. Ik heb ze nog wel ergens op een cd maar moet ik eens achter gaan zoeken. Heb er nog wel een paar gevonden zonder schildering. De loc bestaat uit 2 delen de kast en het onderstel.
Dit is allemaal frees- en handwerk geweest. Ben daar toch al kleine 5 jaar mee bezig geweest natuurlijk niet elke dag. Het is gewoon dingen maken en dan verbeteren want daar krijg je soms een ander zicht op als je er mee bezig bent.
Ik wil jullie wel bedanken voor al de positieve reacties.
Als kind uren doorgebracht op ne 7000 op Kallo, Kiel, Turnhout en Herentals, mijn vader is machinist nu nog steeds met ne 77 en 57. Vandaar de passie voor een 7000.













doomslu

In de volgende MSM starten we met een nieuw rubriekske, waar dit h??l goed zou in passen. Maar als je er zou in slagen een goede bouwbeschrijving te maken, kunnen we er wellicht ook ruimere aandacht aan besteden... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

DOEN meneer 7003, want niet alleen internet gebruikers kunnen dan genieten van je project.....

7003

Even ter illustratie de binnenkant van mijn loc.



7003

Hallo

Op deze filmpjes kan je de trekkracht van de loc zien.
Met 17 wagens aan de haak op een helling met bocht en even stoppen en terug optrekken.
Zeker het geluid luid zetten!
Groetjes

Dimi

http://nl.youtube.com/watch?v=Pt3sRX2qwK0

http://nl.youtube.com/watch?v=73jssnc-4FE

teessee

zeer mooi stukje vakmanschap, petje af
Tom

janjozef

prachtig machientje, maar hij neemt wel een vliegende start bergop [:)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem