Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

7003

Gestart door 7003, 20 januari 2007, 15:14:43 PM


Rochevalien

Schitterend werk Dimi! proficiat! alleen ...dit zou in MSM moeten staan ,vindt je dat ook niet? ik zag onlangs op het TMM forum nog een paar gelijkaardige (persoonlijke) realisaties die waarschijnlijk ook nooit in het tijdschrift zullen komen en dat is doodjammer.

Gerrit

treindumping

Hallo, je kan beter beginnen met treinen te produceren.

Proficiat.

Havoc

WOW! Dat ziet er fantastisch uit. Is dat H0? Heb je plannen? Heb je nog meer foto's?

Sorry van al dat gevraag, maar zelf ben ik begonnen met de tekeningen voor een spoor1 model van een reeks 70. Maar ik vrees dat die van mij er in spoor1 zo goed niet gaat uitzien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Zonder woorden. [:p][:p][:p][:p][:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

7003

Er staan nog enkele foto's bij "mijn nieuwste aanwinst" pagina 42 op dit forum.

Nog een vraag?
Zijn er soms onder jullie die hier een locsound decoder voor kunnen maken met het geluid van de 7000.
Dat zou pas echt maf zijn.
Laat het mij weten!

Dimi

Havoc

Heb net gelezen dat je er al 3 jaar aan bezig bent. En ik had gedacht van een rijdend chassis klaar te krijgen tegen september. Daar gaat mijn gedacht...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Hallo 7003

Prachtig model. Dat is modelbouw met de grote MMMMMMMMMMMM
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Schit-te-rend ... wij moeten eens een pint gaan drinken [:o)]
Ik weet zeker dat ik heel wat van jou kan leren [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

Mooi werk, man! Wat zeg ik? SCHITTEREND gewoon.
Wat zit daaronder? Een verkort M?trix-chassis van een 201?
Voor het geluid kan je misschien nog de hand leggen op een Loksound met daarin het geluid van de 59, die gelijken erg veel op elkaar!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

7003

Beste Tony

De 2 chassis zijn van een amerikaanse loc die moet ik nog aanpassen want die zijn nog niet origineel voor de rest is het allemaal zelfbouw. Er is geen onderstel aan te pas gekomen.
En dat van het geluid van de 59 daar zit wel iets in had ik nog niet aan gedacht.

7003(Dimi)

Havoc

citaat:
De 2 chassis zijn van een amerikaanse loc


Alco RS-1 of RS-3?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

trainfreak

Voor het geluid van de 70 kan je misschien een mailtje sturen naar TSP?
Zij hebben er 1 (7005) en zullen het geluid misschien ook wel hebben.
Spoorse groeten
Dimitri

just4fun








Groet,
Paul

P.S.: ik bedoel: hier wordt ik sprakeloos van.

theedooz

Werkelijk fantastisch!

In een ouder nummer van MSM heeft wel eens een kitversie gestaan maar deze is vele malen mooier. Ik ben wel benieuwd naar de bouwwijze! [:D]