Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

voorlopig tot ziens.

Gestart door ysbeer, 19 januari 2007, 12:25:34 PM

treindumping

#45
LOL [:D][:D]

n/a

#46
citaat:
Geplaatst door Havoc

Neen, als natrappen was het zeker niet bedoeld. Sorry als dat zo overkwam.
(trouwens ik wil die 2 posts die je gecorrigeerd hebt wel eens zien,



Ze zijn onderweg [:)]
Was zeker niet om je te controleren hoor.
Maar ik gebruik deze methode bijna dagelijks, ook voor andere zaken, als je dan ziet wat voor fouten je soms maakt.
Zoals reeds gezegd , als ze nog veel gekleurde boekjes gaan uitvinden kan er binnenkort niemand nog aan uit.

Spoorse groetjes


Spoorse

doomslu

#47
Het aantal mensen dat onze hobby beoefent in onze kleine landjes is niet groot. Hier op het forum zitten er enkele honderden aktief informatie en meningen uit te wisselen. Stom om iemand weg te sturen door een ondoordachte uitspraak, vind ik.
Mogen we hopen dat beide heren, wiens inbreng gewaardeerd wordt, een beetje water bij de wijn gaan doen ?

Terug naar het 'fun'-gedeelte nu ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

#48
citaat:
Geplaatst door doomslu

Stom om iemand weg te sturen....

Nog maar een keer: geen verkeerde suggestie wekken a.u.b. Er is niemand weggestuurd. Iemand heeft er zelf voor gekozen om weg te gaan. Maar ik begrijp dat hij al weer terug is.

Gerolf

#49
citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan
Maar ik begrijp dat hij al weer terug is.
... en iedereen is hier tevreden mee, mag ik hopen. En dan nu: spoorwegmodelbouw!!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Willems

#50
Ik heb de moeite eens genomen alle berichten daadwerkelijk te lezen en ben tot de conclusie gekomen dat (nederlands gezegde) de sop de kool niet waard is.
In het snelle reageren van een ieder zitten soms behoorlijke fouten,normaal lezend vallen deze niet op.
Klaas ken ik al geruime tijd en is normaal gesproken een aardige vent,ik heb op dit forum inderdaad wel opmerkingen van je/hem gelezen waarbij ik niet kon zeggen dat deze van jou/hem komen, b.v
ergens op het forum:citaat: ik kan het niet uitstaan dat mensen aan mijn woorden twijfelen,hierbij trok ik verbaasd mijn wenkbrauwen op.
Maar  kort gezegd het is de bedoeling van een forum elkaar daar te helpen waar nodig en misschien is corrigerend optreden ook nodig in taal gebruik zodat ook dit onderdeel tot een hoger niveau kan worden opgetrokken,alle voorgaande berichten deden dat helaas niet.
Van mij mag er een slotje op deze topic en kunnen we elkaar voortaan weer recht in de ogen kijken.

Wim
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

jakke

#51
W8 1S FF,
de vergelijking met franse of engelse fora vind ik nogal overtrokken daar er soms deelnemers tussen zitten die ,zoals ik , toch willen reageren op een bepaald onderwerp of een vraag willen stellen aansluitend op een behandeld onderwerp .
Gelukkig hangt daar dan de graad van bereidwilligheid dan niet af van de graad van de taalbeheersing .
De hoofdzaak is modelbouw , correcte taal is meegenomen , maar hoeft voor mij helemaal niet .
Als kennis delen afhankelijk wordt van de correctheid der vraagstelling vind ik dit spijtig .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Jean

#52
citaat:
Geplaatst door Willems


.....
Van mij mag er een slotje op deze topic en kunnen we elkaar voortaan weer recht in de ogen kijken.

Wim



Geef eens ??n goede reden, waarom dit draadje gesloten zou moeten worden.

groet,
Jean

Havoc

#53
Weer zo'n slotenmaker. Dat is iets voor kinderen, volwassenen hebben dat niet nodig.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Willems

#54
zie voorlaatste twee berichten, het blijft doorgaan is het niet over het een dan wel over het andere, volwassen?????? heb je alles gelezen?kinderen maken ruzie en zijn het vijf minuten later vergeten en spelen weer samen hier blijven we doorzagen.
Slotje,Ik ben het met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn,maar helaas.
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn