Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

voorlopig tot ziens.

Gestart door ysbeer, 19 januari 2007, 12:25:34 PM

ysbeer

Aan allen

Na een vernederend geschrift van mijn landgenoot Klaas heb ik besloten mijn op of aanmerkingen te stoppen.
Zie meer mods nodig.
Ik heb meer dan anderhalf jaar getracht om een ieder die ik helpen kom, te helpen met raad en daad.
Ik moet zeggen dat het dan pijn doet om zo te worden weg gezet,op een botte en lompe manier.
Of de opmerking nu juist is of niet(ik denk zelf dat het best meevalt)
zo ga je niet met iemand om(ik althans niet).
Ik probeer niet iemand af te zeiken,of mijzelf superieur te verklaren.
Maar goed wellicht zakt het nog weg maar voorlopig heb ik het hier wel gehad.

Wie mij wel gezind is mag mij uiteraard altijd per PM benaderen

wim morauw

treindumping

#1
Wim jongen, laat de moed niet zakken.

Sommigen hebben er hun plezier in en vergeet niet, dit forum is er om plezier te hebben in de hobby en niet om elkander af te kraken.

Voor sommigen iets op het forum zetten, wact eerst een half uurtje en lees het nog eens, dan denk je misschien ik kan beter wachten of het anders formuleren voor het te laat is.


Peter

#2
Wim,
Ik vind niet dat je het je zo moet aantrekken. We hebben allen onze grote en kleine fouten, want na al die jaren heb ik nog niemand ontmoet die perfekt is. Sommigen denken misschien dat ze het zijn maar, dan zeg ik maar: ze weten niet beter. Heb al die tijd je opmerkingen gelezen. Soms ga ik er mee akkoord soms niet, maar mensen kunnen en mogen eens van mening verschillen. Wat ik wel vind is dat vernederende opmerkingen niet kunnen, en zeker niet op dit forum. Leden die willens en wetens (of uit stompzinnigheid) andere leden vernederen of krenken mogen van mij direkt door de moderator verwijderd worden.
Maar als laatste: LAAT JE NIET DOEN en blijf verder kommentaar geven zoals we van je gewoon zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

#3
Hoi Wim, niet vertrekken jongen, jij hebt mij zelf ooit gezegd dat ik niet naar dat gezeik moest luisteren, en ik kan er over mee praten hoor, wat heb ik allemaal al niet moeten horen, blaaskaak, opschepper, enkele dreigmails gehad, en je ziet, ik dwaal hier ook nog altijd rond, denk er maar aan dat je hier niet alleen staat, ik sta vlak achter je, en zal je dan ook steunen waar het mogelijk is, dat is wel het minste dat ik voor jou kan doen!!!

Dus Ysbeertje [:X], ik verwacht niet dat je hier nu vertrekt.[;)]

Groetjes,

Erwin ( ErVin)

DelticPower

#4
Hoi Wim, ik schrok van jouw bericht. Heb er geen foutje in kunnen ontdekken. Dus met jouw schrijffouten zal het allemaal wel mee vallen.[:D]
Wat ik wil zeggen Wim, laat je niet opjutten, je bent een van de vakmensen op dit forum. Jouw kritiek en advies zijn terzakekundig, waar we wat mee kunnen. Verschil van mening zal er altijd zijn, daar zijn we mensen voor.

Wim, overdenk je besluit nog eens. Dit forum is zonder jou niet meer wat het is geweest. En ja, ik ben bevooroordeeld, want ik ken jou kennis en vakmanschap.
Groeten van Jan

Ludwig

#5
Wim, ik zou het ook zonde vinden want jouw reacties waren volgens mij steeds constructief en interessant .
Ik ga me niet uitspreken over de grond van de zaak want die ken ik niet.
En jongens vergeet het belangrijkste niet h? ...het gaat hier maar over een hobby hoor !!!!!.
ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Brunel

#6
citaat:
Geplaatst door DelticPower

Hoi Wim, ik schrok van jouw bericht. Heb er geen foutje in kunnen ontdekken. Dus met jouw schrijffouten zal het allemaal wel mee vallen.



Dan heb je toch niet goed gekeken. Alleen in de eerste zin zie ik er al drie.[:D]
Het kan me alleen weinig schelen. De inhoud van de berichten van de IJsbeer zijn nooit saai. Dus gauw terugkomen Wim.

Brunel

#7
Ha ha, Wim heeft de foutjes stiekum uit de eerste zin gehaald. [:D][:D][:D]Misschien achter 'op' nog een koppelteken jongen.
En dan weer gewoon meedoen h?. Je bijdragen worden op prijs gesteld en je beweert zelf altijd dat het er zo nu en dan best stevig aan toe mag gaan. Dusseh!!! [:)]

n/a

#8
Het lijkt er op dat klaas zondervan het met iedereen niet zo goed voor heeft. Ik dacht dat altijd dat het gezellig was. Maar het lijkt wel een burgeroorlog[:(!][xx(][V] op het forum. Ysbeer niet te lang weg blijven he. Want iemand met jouw ervaring en mening is hier harstikke welkom. Teminste dat is mijn opinie

Reinder

Bundesbahnfreak

#9
Helaba, niet te ver weglopen h?, jouw bijdragen vond ik anders altijd de moeite[;)]

Hopelijk tot binnenkort[:I]

T03

#10
Hey Wim,

in je optredens ben je soms kordaat,
steeds stel je een goede daad,
je geeft ons goede raad.

Komaan man, blijf hier nog wat bij ons
en doe indien nodig koffie (ideeen) in onze kan.

Mvg
Marc
"I have a train riding in my brain"

Koen

#11
Wim,

Zoals ik je via je PM heb laten weten, weten echte modelbouwers jou raad naar waarde te schatten. Laat je niet doen door mensen die leven op haat en jaloezie. En dat we eens een steekje laten vallen, is normaal. "Wie zonder fouten is, werpe de eerste steen ...".
Kop op, man! Je ziet op het forum dat de mensen achter je staan! Net zoals Erwin, blijven schrijven!

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

marimon

#12
Wimmeke, Wimmeke, Wimmeke,
Dat jij je laat beinvloeden omdat er schrijffouten in je teksten staan, had ik niet verwacht. En dat is, bij nader inzien, toch maar bijzaak. Ooit heb ik mij hier ook eens bezondigd[B)] aan commentaar over schrijffouten, maar het allerbelangrijkste had ik over het hoofd gezien: het antwoord op de vraag die zo rijk was aan kennis en duidelijkheid. D?t was de kern van het probleem. En dat is nu hetgeen waar jij goed in bent. Het geouwehoer eruit halen maar de kern van de vraag beantwoorden. Op jouw wijze, in jouw taal welke nog steeds onze gezamelijke spreek- en schrijftaal is.
"Blijf bij ons", is de gedachtegoed waar jij je nu moet aan optrekken en jouw kennis verder blijven etaleren in dit forum.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

hobbyist

#13
Zou zeer spijtig zijn. Niet iedereen is perfect. Hier zijn ook denkelijk jonge studenten bij die het nederlands niet perfect schrijven maar ook ouderen die niet op de hoogte zijn van de nieuwe spelling. Maar hebben ze daarom ook minder kennis van hun hobby. Ik denk het niet Vele zijn zelfs beter en handiger. En dit mag zelfs gezegd worden van Ysbeer (Wim). Ik heb zelfs zijn baan mogen aanschouwen en ik zeg zelf. Ik stond er gewoon van te kijken hoe mooi werkende  zijn baan wel is. Wim, ik zal je hier wel missen.

Jean

#14

Kom op Wim

jij hhord bei dit vorum !
je tipps en opmerkings worden doormei zeker oppreis gestelt
er sein ook menssen die geen punt maken van je simpatieke tik en schreifvoutjes

friendeluke trijnegroetem  [:)]

Hoogstad jean