Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nummering

Gestart door Peter, 07 januari 2007, 13:05:37 PM

diesels

Ach, what the hell....



Kom maar op M?rklin!!!



Respecteer de copyrights van deze foto's. Deze zijn alleen voor priv? gebruik te downloaden. Kwestie van de mogelijkheid open blijven houden dat ik dergelijke documenten nog krijg voor mijn site!

en verder...



Reeks 45 nog met oud front en let ook op de dubbelle... nee enkele frontlichten [:0]

en de laatste:



groeten Sicco


rixke rail

Waarom verwijt U mij een respectloze houding, wanneer ik vraag om een foto, Sicco ? [B)][:0] Ik denk wel dat er nog mensen waren die dit wel wilden zien ! [^] Dit is werkelijk prachtig als "bewijs", maar ik wilde het vooral als spoorwegliefhebber wel eens zien !  
Als modelspoorder misschien om het na te bouwen ? Ik voel het in elk geval kriebelen, alhoewel ze waarschijnlijk niet zo heel lang zo zullen rondgereden hebben, of vergis ik mij ?  
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.s. : mocht U er aan twijfelen : uw site was ??n van de eerste spoorwegsites, die bij mijn favorieten stond !
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

diesels

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Waarom verwijt U mij een respectloze houding, wanneer ik vraag om een foto, Sicco ? [B)][:0] Ik denk wel dat er nog mensen waren die dit wel wilden zien ! [^] Dit is werkelijk prachtig als "bewijs", maar ik wilde het vooral als spoorwegliefhebber wel eens zien !  
Als modelspoorder misschien om het na te bouwen ? Ik voel het in elk geval kriebelen, alhoewel ze waarschijnlijk niet zo heel lang zo zullen rondgereden hebben, of vergis ik mij ?  
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.s. : mocht U er aan twijfelen : uw site was ??n van de eerste spoorwegsites, die bij mijn favorieten stond !



Mocht ik mij werkelijk vergissen, en de toonzetting van je mail verkeerd begrepen hebben, dan wil ik mij graag verontschuldigen. Hoe dan ook, ze staan online...

tonycabus

En ik vind ze prachtig. Ik hoop wel dat Jos (Break 302) akkoord gaat...
Wel wat je noemt een 'scoop'![:0]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Kedeng Kedeng

Raar om zo een 45 tezien met 3 ruiten & rooster op de kop,
Maar waarom heeft deze maar enkele frontverlichting? 2de plaat voor verlichting is toch voorzien.

Peter

Prachtig, prachtig. Mooie foto's. Zo zie je maar dat men voorzichtig moet zijn met te zeggen "dat kan niet" of "dat heeft niet bestaan"
Zoals overal, dus ook bij de NMBS, zijn er regels. Alleen het ene depot zal sneller zijn met iets te veranderen dan het andere, en het hangt dan ook nog eens af wanneer een bepaalde lok/treinstel zijn onderhoudsbeurt moet/kan krijgen.
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

De tweekleurige 2401 op de foto van J.Casier uit de verzameling van onze forumgenoot Jos (Break 302) en door een ander forumlid op zijn website gepubliceerd, bracht mij op een idee ! [:p] Ik heb nog de oude Lima 125.012 [:(] liggen, destijds door mijn vader gekocht. Deze zal als basis dienen voor "mijn" tweekleurige 2401. [^] How's that for respect ? Mits wat onderdelen van M?rklin, zal dat misschien lukken ? Zijn die overigens makkelijk te krijgen ?
Hebben ze ook 2-rail (Trix) wielstellen-motoren ?
Of moet ik een Roco-wielmotorstel gebruiken ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.S. : oei, nu ben ik eigenlijk off-topic gegaan, 't ging hier over nummeringen ! [:o)][:I]
Mijn excuses
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN