SNCF 67400 in België

Gestart door ronny-vdv, Gisteren om 21:36:06 PM

ronny-vdv

Forumgenoten,

Reeds vele jaren hebben de Franse diesellok 67400 onze contreien aangedaan, maar wil ik wel eens weten welke loks 67400 hier in België toegelaten waren?

Het gaat om dit type lok:

Kent er iemand de loknummers?

Alvast bedankt,

Groetjes,
Ronny
Mvg,

ronny-vdv

trainspottingjr

Via onderstaande link kan je al wat meer info terugvinden over welke locs allemaal zeker in België hebben gereden

https://www.bfoto.be/tractie.php?id=129

Wanneer je per loc nummer even doorklikt kom je meer info te weten of hij nog in dienst is of reeds buiten dienst is gesteld

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Boemeltrein

Ik weet dat de Fransen hier ballast kwamen halen, voor de aanleg van hun T.G.V.- lijnen, van een steengroeve in Waals-Brabant als ik mij niet vergis, vaak reden ze in dubbeltractie met eentje in fret- livrei
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

Alex

Ze reden ook met graantreinen tot in de Antwerpse havens. Heb ze daar nog eens kunnen vastleggen met mijn camera.

mark7758

Klopt. Tot de Fret kleuren kwamen in Antwerpen Haven.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Den Eric

Citaat van: Alex op Vandaag om 09:02:25 AMZe reden ook met graantreinen tot in de Antwerpse havens. Heb ze daar nog eens kunnen vastleggen met mijn camera.

How jong, dat moet nen vree sterke camera geweest zijn om zo een loc te kunnen "vastleggen"  8)
Den Eric

PeterVG

De lijst van BFoto is vrij volledig. Wel kan ik nog 2 locnummers toevoegen die in mijn fotocollectie zitten.
67250
67591