Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Broux Hasselt

Gestart door Bundesbahnfreak, 05 januari 2007, 11:50:06 AM

Bundesbahnfreak

Joe de mannen,

In een oud draadje stond dat Broux ermee zou stoppen begin 2007, heeft iemand daar al iets concreet over vernomen??

Groeten

Rudy

quf

Dat Bericht kwam van mij.
De laatste maal dat ik er geweest ben (nov 06) is het mij nogmaals bevestigd. Men zou uitverkopen rond juni, maar de juiste datum stondnog niet vast. Ik wacht nu op een bevestiging.

Groeten

Frank

Kedeng Kedeng

Mijn ouders gaan morgen naar Hasselt,
Ik zal is vragen om is te gaan kijken bij Broux als er nog iets is.

Bundesbahnfreak

Alvast bedankt, prettig weekend en ik zou het nog vergeten: mijn beste wensen voor 2007.  Dat we veel mogen en weinig moeten[:D]

Peter

Was vroeger een gezellige winkel, waar men nooit verlegen zat voor een praatje te makenDe laatste tijd was hij al veel kleiner geworden, met minder keuze dan vroeger. De goedkoopste was hij nooit, maar ook niet de duurste. Waar nu naar toe in Hasselt en omstreken ??
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

t'Ja Peter, waar nu naartoe, ook ik heb daar een leuke tijd gehad, je kon er rustig naar de prachtige vitrinekasten  staan kijken, zulk een grote kasten heb ik nog nergens anders gezien, ook de service was steeds voortreffelijk, en de verkopers wisten echt waar ze mee bezig waren, ja, ook ik zal Broux missen.[:(]

wisselstromer

tja
het waren tijden
ik en mn pa hebben er ook heel veel gekocht
het was idd niet de goedkoopste maar zijn intekenprijzen (toen -20%) waren wel vd goedkoopste in die tijd
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

n/a

ik ben pas bij Broux geweest en heb er info over gevraagd .
ze zijen dat ze in juli gingen stoppen[:(]

Kedeng Kedeng

Broux bestaat nog, maar Dampflok was mij al voor.

Kedeng Kedeng

&? ze bestaan nog altijd,
Het aanbod is wel wat vermindert,
& de vitrinekasten waar de modeltreinen in staan zijn ook te koop.

belcar

Bij olaets in gruitrode daar vindt je veel meer.
En het is een pak korter voor mij inplaats van naar hasselt te rijden.[:)][:)]

factageklerk

Ik heb vandaag hun nieuwsbrief ontvangen ze gaan hun volledige stock liquideren. Vanaf begin juni t.e.m. augustus gaan ze dicht. Ze gaan de zaak vernieuwen blijkbaar, terwijl ik dacht dat ze gingen sluiten. Let wel ze zeggen dat enerzijds hun assortiment zal uitbreiden maar een aantal anderen de zaak verlaten(treinen misschien)wat precies werd er niet bij vermeld.
 

Jurgen

Ik vraag mij ook af wat er gaat verdwijnen.

Hun uitverkoop dagen zijn wel niet erg handig voor de werkende mens. Woensdag 28 maart, dinsdag 17 april en vrijdag 18 mei.

18 mei is wel een brugdag voor de meeste mensen, dan kan ik misschien eens gaan kijken. De scholen hebben dan toch vrij. (En ik ook [:D])
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Toch raar dat ze in de school niet hebben leren lezen. In de brief van Broux staat toch degelijk vanaf voor elke datum. [:I]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Toch raar dat ze in de school niet hebben leren lezen. In de brief van Broux staat toch degelijk vanaf voor elke datum. [:I]



Ja, maar dat is alleen maar aan de kinderen. Niet aan het personeel. [:D][:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.