Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM56

Gestart door yannick, 04 januari 2007, 09:37:46 AM

janjozef

Troost U bij ons is hij ook nog niet, ge zijt dus niet de enige

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

MARKLINRIJDER

Roepen we niet iets te snel "ik heb hem nog niet ontvangen"?
Is hij al uit?

David

wimhelsen

geduld is een schone deugd, moet dat bij jullie modelbouw ook altijd zo vlug gaan.
groetjes
HO märklin digitaal, NMBS, III

Gerolf

We houden wel heel erg van ons blad als we zo op hete kolen zitten. Voor wie het een troost kan zijn: hier is hij ook nog niet gearriveerd.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

guy holbrecht

Herman,

Die andere mensen, zijn dat soms wezens uit een nabije toekomst? Als het echter zo niet is, hebben ze je wel goed beet. Modelspoormagazine ligt pas morgen klaar bij de drukkerij. Reken daar nog enkele dagen verzending bij en dan kom je op begin volgende week. Vanaf januari wordt het nummer de derde week uitgeleverd. Dan ligt dat dichter bij de maand waar het thuishoort. Het februarinummer mag je dus vanaf volgende week verwachten.

Groeten
Guy

janjozef

Awel dat is een duidelijk antwoord

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

FREMO e.V. - afd België

citaat:
Geplaatst door guy holbrecht

Herman,

Die andere mensen, zijn dat soms wezens uit een nabije toekomst? Als het echter zo niet is, hebben ze je wel goed beet. Modelspoormagazine ligt pas morgen klaar bij de drukkerij. Reken daar nog enkele dagen verzending bij en dan kom je op begin volgende week. Vanaf januari wordt het nummer de derde week uitgeleverd. Dan ligt dat dichter bij de maand waar het thuishoort. Het februarinummer mag je dus vanaf volgende week verwachten.

Groeten
Guy

---------------------------------------------------------------------------
T'is van je vrienden, dat je zo'n "practical joke" mag verwachten.

Het was duidelijk dus mijn [:I] keer om beet genomen te worden [:D].

Dank vo0r de info,
Herman
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Kedeng Kedeng

Ik klaag niet rap maar is MSM 56 al verzonden? Want nu mag hij toch stilaan al komen [:p].
Of zou het iets te maken hebben met de staking in het sorteercentrum dat MSM 56 er nog niet is?

Peter

De nieuwe verschijningsdatum vind ik nogal ongelukkig gekozen. De derde week van de maand. Bedoel je hiermee de derde volledige week of als de eerste dag van de maand bv. op een donderdag valt, is dat dan ook al een week?
En wanneer de derde week maandag of vrijdag. Neen, dan vind ik een datum beter. Waarom niet zoals in de Miba. Daar staat telkens in vermeld wanneer het volgende nummer verschijnt.
Bv. het nieuwe nummer moest vandaag in de winkels liggen (in Dtsl) en dat is zo. De abonees hadden het al vorige vrijdag. Ik als abonee in Belgie had het vandaag. Voor MSM vind ik het spijtig dat ze afgestapt zijn van een vaste verschijnings datum.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Daar zal dan het verschil in oplage wel voor iets tussen zitten. Miba wekt hoogstwaarschijnlijk met full-timers en hier met part-timers. Maar liever in de loop van de week ergens dan nooit.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng


Of zou het iets te maken hebben met de staking in het sorteercentrum dat MSM 56 er nog niet is?


Dat is enkel voor de krantenwinkels, onze MSM wordt verzonden via de post.
Wel jamer dat ze nog niet eens een voorsmaakje geven op de website.
Tom

n/a

Vandaag nog niets in de bus.

Peter

Postbode is geweest en.....niets, nog geen MSM
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Peter

Postbode is geweest en.....niets, nog geen MSM

Zeer vreemd. Bij mij lagen ze gisteren in de bus, en meestal moet ik een dag langer geduld hebben dan jullie.
Naar mijn bescheiden en persoonlijke mening is het weer een heel sterk nummer. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BD1701

Bij mij ook nog niets in de bus vandaag. Nu wordt het wachten toch wel een beetje lang hoor, als we morgen nog niets ontvangen hebben klopt er volgens mij toch iets niet, trouwens ook Spoorweg Journaal heb ik nog niet gekregen. Alle hoop is dus op morgen gericht.