Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM56

Gestart door yannick, 04 januari 2007, 09:37:46 AM

n/a

citaat:
Geplaatst door tufken

Tom, proficiat met uw 20.000 ? bericht



Tufken , het zijn er (maar) 2.000 h? [;)]

Spoorse h

pabe

Vanmiddag bij mijn krantenboer gaan halen...die heeft strikte orders om er eentje voor mij opzij te leggen!! [:D][:D][:D]
Ziet er weer goed uit !!![:p]
Paul [8D]

Tom

citaat:
Geplaatst door tufken

Tom, proficiat met uw 20.000 2.000 ? bericht

toch zijn er snelle mannen bij h?  [:D]


Het is me even niet duidelijk, is dit nu een belediging of een compliment?
Tom

tufken

Een compliment, ik beledig nooit niemand
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


rixke rail

citaat:
Geplaatst door tufken

Een compliment, ik beledig nooit niemand



Hij blijft een commercant, h? ! [:D]
Edit : ik heb mijn nummer als abonnee ook nog niet gehad, wel in een winkel in Leuven zien liggen. Dat pakt mij wel !
Waarom ben ik nog geabonneerd als de winkels het voor mij krijgen, vraag ik mij af ? [xx(]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

citaat:
Geplaatst door tufken

Een compliment, ik beledig nooit niemand

Ah, het spijt me.
Ik weet van mezelf dat ik niet zoveel informatie kan door geven omdat ik zelf onder andere geen modelbaan heb.
Ik leer hier vooral enorm veel, daarom kunnen er in mijn berichten nogal eens wat onzin en zever staan, daarom dacht ik even dat je doelde op  + 2000 berichten zever.
Nogmaals, het spijt me.
Tom

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik weet van mezelf dat ik niet zoveel informatie kan door geven omdat ik zelf onder andere geen modelbaan heb.




Dan word het hoog tijd dat ge daar eens mee gaat beginnen h? Tom, ge weet niet wat ge mist jongen.[;)]

belair


Hij is er, weer leesvoer.

glamo

ja bij mij ook vanmorgen in de bus gevallen voor de eerste keer.
gedaan met naar de krantenwinkel te lopen.
de komende 2 jaar ben ik op mijn gemak.

kurt
 

dikken

citaat:
Geplaatst door factageklerk

De arme postbode kan er ook niets aan doen h? ,dat er van hogerhand een nogal omstreden georoute systeem ingevoerd word. En spoorwegjournaal..... wie heeft dat al ontvangen[?]



ee georoute[:(] waardoor uw post een week later komt....[?]


deze morgen lag hij gelukkig in de bus!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

janjozef

Vorige week was ik thuis en geen MSM deze week moet ik werken en dus minder tijd en ligt hij er dat vind ik erg

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

Hier is hij eindelijk ook aan gekomen.

poco loco

En hier nog altijd ni [V].

luc.

Arbeco

Ook in NL is hij aangekomen, en alweer met veel plezier doorgenomen. Ik vond vooral het artikel van het Luxemburgse baantje erg leuk (bedenk dat het in schaal N is!), en het artikel over de bouw van de molen. Blijft toch kriebelen bij de Hollanders h?![:D]

Groeten Len.
Old diesels never die...

belair

Kreeg de schrik van mijn leven, er stond op het adres blad die onder het plastiek zit "verschijnt tweemaandelijks". Zal wel een foutje zijn zeker????????????????


Luc