Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM56

Gestart door yannick, 04 januari 2007, 09:37:46 AM

guy holbrecht

Tja, Jan, blijkbaar doet AMP, en dat ondanks een staking, zijn job goed,  en dat in tegenstelling tot de Belgische post. Hoe verklaar je anders dat de krantenwinkels en magazijnen en ook een abonnee in het Groothertogdom Luxemburg en de abonnees in Nederland volgens enkele berichten op dit forum hun exemplaar wel al hebben ontvangen en het overgrote deel van de Belgische abonnees niet. Alle tijdschriften hebben nochtans op dezelfde dag het bedrijf verlaten. Begrijpe wie begrijpe kan!
Ik wacht dus ook nog, want ik laat steeds mijn exemplaar opsturen. Meestal is dat op tijd, maar deze keer niet.

groeten,
Guy

janjozef

Nu ik heb vnmorgen wel spoorwegjournaal gekocht kan dus enkele dagen verder, mooi artikel over de type 91 stomers die in de vorige MSM besproken zijn als ombouw vanag een liliput

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

belair

De "fakteurs" (postbodes) moeten nog eerst overal gaan nieuwjaren.

Tom

Sinds deze week is georoute 2 van start gegaan, dat zal er vrijwel zeker voor gezorgt hebben dat we zolaat onze MSM hebben, want het is nogal een chaos op de post.
De post blijft natuurlijk beweren dat ze alles onder controle hebben en alles op tijd zal komen, net zoals die doktersvoorschriften zeker. [xx(]
Tom

belair

Ik heb nu seders half december een abonnement genomen op MSM en het zal er moeten om doen zeker dat het te laat is of dat ik ze niet ga krijgen zoals er al sommige beweren, dat er soms iets verkeerd gaat in de nieuwe abonnementen.
Deze morgen zag ik ze liggen in de krantenwinkel en ik moest mijn gezond verstand gebruiken om ze niet mee te nemen.
Luc

tufken

LOL,  Ik heb hem al sinds gisteren,

Ik zal hem inscannen en erop plaatsen  [:D][:D][:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


janjozef

Tufken ge zijt ne slechte mens

Jan [:(!][xx(][}:)][^][;)]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tufken

Dan gaat mijn vrouw toch nog gelijk krijgen van U.

Anders mag je hem hier komen lezen in 't weekend.

1,00 ? voor een uurtje, dat is toch niet veel he  [:p][B)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


dikken

voor het eerste sinds 9 jaar blijf ik wachten op het nieuwe nummer. Ja Jurgen, ik heb hem ook nog niet! zou dat te maken hebben met die staking?
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

doomslu

citaat:
Geplaatst door dikken

voor het eerste sinds 9 jaar blijf ik wachten op het nieuwe nummer. Ja Jurgen, ik heb hem ook nog niet! zou dat te maken hebben met die staking?

Blijkbaar ligt het niet aan de staking, maar aan de belgische post.

Trouwens, de mijne is bijna uit. [}:)][}:)] (Ben ik nu ook ne slechte mens ?[;)])
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

De arme postbode kan er ook niets aan doen h? ,dat er van hogerhand een nogal omstreden georoute systeem ingevoerd word. En spoorwegjournaal..... wie heeft dat al ontvangen[?]
 

ERVIN

Ik heb spoorwegjournaal vrijdag in de krantenwinkel gaan halen samen met modelspoormagazine.[;)]

tufken

Spoorwegjournaal heb ik ook al
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

Ik ben Vrijdag ook spoorwegjournaal gaan halen in de krantenwinkel, en ik heb terloops eens vlug in MSM gebladerd.
Tom

tufken

Tom, proficiat met uw 20.000 2.000 ? bericht

toch zijn er snelle mannen bij h?  [:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "