Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM56

Gestart door yannick, 04 januari 2007, 09:37:46 AM

yannick

wat zou er deze keer in modelspoormagazine staan !!! Ben benieuwd
ik hoop een sporenplan :D:):D

doomslu

Ik denk iets over modeltreinen. [:D][:D]

Even geduld toch nog, we zijn nog maar begin januari !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

IK denk het ook, maar het is wel de gewoonte dat een van de admins dit onderwerp plaatst....
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Jurgen

Tja, ik heb de indruk dat Tony al meteen een draadje over nummer 57 mag openen ook. Het ene nummer is nog maar net uit of men zit al met het volgende nummer in zijn hoofd.
Ik kan dit draadje nu al in een paar zinnetjes samenvatten:
Wie heeft hem?
Ik heb hem.
Snel gelezen, vindt dit goed en dat goed.
Ik heb hem uit, laat de volgende maar komen.
Voila, ik denk dat ik weer heel wat mensen de moeite om alle volgende reacties te lezen bespaard heb. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

@Tony : de admin was te laat, jong ... [:D][:D]

@Jurgen : je hebt gelijk, maar ik vind het persoonlijk toch interessant om de mening van de forumleden over de artikels te lezen, en dat is zo voor de ganse redaktie, denk ik. Daarvoor dient dit draadje, trouwens. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Zijn er al die de nieuwe al gekregen hebben?
Tom

janjozef

Ik nog niet maar de post van vandaag moet nog komen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Post is net geweest. Nog geen MSM 56, wel een briefje van MSM dat mijn abo.bijna verlopen is. (is ondertussen reeds betaald)

Ook vandaag 17/01 geen MSM
Met vriendelijke groeten
Peter

Gert1

Nou, als je abonnement bijna verlopen is, maak dan je borst maar nat.
Bij mij was dat in oktober het geval en hoewel ik keurig netjes op tijd betaald heb, blijkt de administratie van Meta Media nogal rommelig. Ik heb voor de afgelopen twee nummers vijf keer gemaild en drie keer aan de telefoon gehangen voordat ik ze - veel te laat! - kreeg.

Ik weet dus een erg goed voornemen voor Meta Media voor het nieuwe jaar: bijwerken van de administratie en de mailinglist en helemaal up to date houden!

Hopelijk komt nummer 56 weer netjes op tijd in de bus.

mvg,
Gert

GeM

aj, ik heb mijn abo half december betaald... zal weer naar de krantenwinkel mogen voor dit nummer vrees ik.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

modelbaanHO

Oei, dat beloofd als het klopt wat jullie schijven. Ik heb vandaag ook een briefje ontvangen dat mijn abonnement verloopt. Laat ons hopen dat het zo'n vaart niet loopt en dat ik geen enkel nummer moet missen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

trainfreak

Wij hebben ook zo een brief gekregen.

Er stond in dat MSM55 het voorlaatste nummer was...
Dus wie op tijd betaald, hoeft geen enkel nummer te missen, als je kan bewijzen dat je ze niet kreeg en wel betaalde zou men de nummers moeten opsturen (maar wie weet wanneer).
Spoorse groeten
Dimitri

FREMO e.V. - afd Belgiƫ

Hallo redactie, [8D]

Alles op tijd gestort [:)], doch geen MSN 56 in de bus[?] [:I]

Kan dit recht gezet worden, daar de andere mensen die ik ken, vandaag hun exemplaar in de bus vonden. [:(]

Mvg[^]
Herman
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Klaas Zondervan

Fremo-Herman,

1. met zo een vraag moet je bij de uitgever zijn, niet bij de redactie.

2. zo een vraag moet je niet op een forum stellen, maar in een persoonlijk bericht.

3. Er zijn hier al vaker opmerkingen gemaakt dat je je berichten niet zo schreeuwerig moet opmaken. Dat is irritant. Gebruik toch gewoon de standaard zwarte letter die iedereen gebruikt.

Gert1

Tsja, natuurlijk moet je bij de uitgever zijn en niet bij de redactie.
Maar als je vele malen mailt en belt en dat levert geen resultaat op, is het dan zo vreemd dat je je ongenoegen op een andere wijze kenbaar gaat maken?

Zodra iemand in Nederland, die net als ik abonnee is, het blad heeft ontvangen, dan lees ik dat graag.

En voor de goede orde: ik vind Modelspoormagazine nog steeds een uitstekend blad. Ik was, denk ik, een van de allereerste Nederlandse abonnees en hoop dat nog heel lang te blijven.
Enige voorwaarde: de administratie van de uitgever moet op orde worden gebracht!

mvg,
Gert