Nieuws:

Nu in MSM 268 PRAKTIJK: Het kasteel Linderhof van NOCH | Zelf lading maken: slabs en knuppels

Hoofdmenu

11e Grote Modelspoor Expo 27 - 28 september 2025

Gestart door doomslu, 06 september 2025, 14:18:59 PM

PeterVG

Kan er iemand de uitslag van de minibaantjes en diorama wedstrijd meedelen aub?

T03

Hallo iedereen,

wat mij betreft een meer als goede, zeg maar heel goede editie.

Sp.Gr.
Marc
"I have a train riding in my brain"

Metpetergaathetbeter

Mooie banen maar nog geen uitslag wedstrijd?   Ik had toch de indruk dat de organisatoren liever wat meer volk hadden gezien op zondag......

Ronald

Het was gevoelsmatig zeker minder druk op de zondag dan de zaterdag. Het was echter ook erg mooi weer buiten en dat is voor dit soort evenementen niet goed.

RoDY

Citaat van: PeterVG op 30 september 2025, 16:45:01 PMKan er iemand de uitslag van de minibaantjes en diorama wedstrijd meedelen aub?

Minibaantjeswedstrijd:

1ste plaats: 'Infra... Struc... Tuur...'
Jelle Raets en Robbe Vandingelen
(nr 2)

2de plaats: 'Pur Hill'   
Jeffrey Onrust
(nr 4)

3de plaats: 'Halte Royale d'Ardenne'
Rudy Altenhoven
(nr 5)

Publieksprijs: 'Halte Royale d'Ardenne'

Diorama's:

1ste plaats: 'De groote groene' 
Henk van Rhenen

2de plaats: 'SMJ Fire Brigade' 
Jack Freuville

3de plaats: 'Onderweg in Wales' 
Bart Michielsen

Publieksprijs: 'SMJ Fire Brigade'

Volledige lijst is hier te zien:
Uitslag wedstrijden

PeterVG

Dankje Robbe voor het plaatsen van de uitslag.
Mooie prestatie van U en Jelle, proficiat mannen met uw eerste plaats.

Tothebeach

Nog even een klein verslagje van mijn kant. Ik heb alleen op zondag wat rondgelopen, op zaterdag was het te leuk om te spelen met mijn baantje. Maar sowieso heb ik rustig bij mijn buren kunnen kijken:

Mijn overburen:

Één van mijn grootste voorbeelden:

En mijn favoriet bij de minibaantjes:

Een ander baantje komt nog op mijn blog aan de orde, waarschijnlijk ergens volgende week. Die vond ik echt bijzonder.
Op mijn blog staan ook wat meer foto's en wat meer toelichting.

Groet,
Michel

bekie

Citaat van: Ronald op 30 september 2025, 22:33:51 PMHet was gevoelsmatig zeker minder druk op de zondag dan de zaterdag. Het was echter ook erg mooi weer buiten en dat is voor dit soort evenementen niet goed.
Niet te vergeten de aangekondigde verkeershinder wegens het plaatsen van de brugdelen in Bertem, heeft misschien de twijfelaars weerhouden. Maar ... dat bleek uiteindelijk nog mee te vallen.

Ik had ook van bij het bereiken van de Brabanthal de reactie: hier is nu toch wel 'weinig volk'. Heeft echter ook zijn voordelen: gemakkelijk te bezoeken standen, betere kijk op al de tentoongestelde banen, snelle bediening en ruimte in de cafetaria, enz. ...

bekie

Luc

Oufti!

Tothebeach

Graag gedaan.

En op mijn blog staat een klein verslag van een zeer opmerkelijk baantje:

Ik was onder de indruk van de bouw en de bouwfilosofie van Ayko. Dus hij verdient een eigen blogje.

groet,
Michel

Metpetergaathetbeter