Nieuws:

Nu in MSM 270 MODELBANEN: Sourbrodt | Hamburg HBF Oost | Gröna Sverige | La Rue des Caves | Lavinia en Madonna del Sasso | De Rodachtalbahn

Hoofdmenu

Piko 2025 catalogus Modelspoor hoogtepunten Belgium

Gestart door ceuleer, 25 augustus 2025, 13:23:30 PM

perk

agh,

die railbus 553 steekt mijn ogen uit, die is toch mooi.   
't kan het alleen niet verantwoorden om zoveel uit te geven, misschien toch nog eens een betere brief naar de Sint sturen

Metpetergaathetbeter

je moet dan ook braaf zijn..... en altijd gehoorzamen... 

SuSke

Blijkbaar is er van de type 97 geen digitale sound versie beschikbaar, tenzij men bij Piko een fuotief pictogram heeft gebruikt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

t/a van Piko:            N o h a b          >            A F B          ( is dat nu zo moeilijk A°2025 ? )

TimB

Citaat van: SuSke op 26 augustus 2025, 14:14:46 PMBlijkbaar is er van de type 97 geen digitale sound versie beschikbaar, tenzij men bij Piko een fuotief pictogram heeft gebruikt.

Als je de folder via google opzoekt ("Piko Modelspoor hoogtepunten Belgium") en opent op de site van Piko is die versie er wel: artikelnummer 50659 voor dcc + sound.

Jacques D

Citaat van: SuSke op 26 augustus 2025, 14:14:46 PMBlijkbaar is er van de type 97 geen digitale sound versie beschikbaar, tenzij men bij Piko een fuotief pictogram heeft gebruikt.

Ik heb de 3-railversie en die heeft sound.
H0 2-rail en 3-rail + H0m&H0e - Digitaal
Hoofdzakelijk stoomlocs uit alle tijdperken met bijhorende wagens. Nadruk op België, Duitsland en USA + stoomtrams

Rangeerduivel

Citaat van: Jacques D op 26 augustus 2025, 20:24:45 PMIk heb de 3-railversie en die heeft sound.

Ik heb de 97035 2rail versie....ook met sound, rijwielverlichting, rookgenerator, "vuur" in de vuurkist en nog tal van opties dus.....
1 opmerking.... ik heb ze graag iets luider dan de Piko sound, zoals bvb de Trix type 1, dat is de max!

;)

the_gold

Veel zaken in die catalogus zijn al jaren uitgeleverd. Die 28ers raken de winkeliers nu al niet meer aan gewone prijs verkocht. Onlangs 1 gekocht aan ferme korting. Wanneer zien we eens zaken zoals een 'echte' en geen afkooksel reeks 77, 83, 84, 85, ... 70 of 92?

Van mij mag het wat meer zijn, we zijn reeds het jaar 2025 met verbeterde technieken, ontwikkeling...en toch.

loco

Piko heeft de voorbije jaren heel wat gepresteerd voor de Belgische markt. Daar mag het terecht fier op zijn ook al durven ze de realiteit door een andere bril bekijken.
En, ... wat nog niet is, kan nog komen. En als het niet komt, kan je er nog altijd zelf aan beginnen. (voilà, de rest is verwijderd. Iedereen gelukkig).
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be en https://www.3d-studio.be

Metpetergaathetbeter

Ondanks verbeterde technieken zit de commerce anders in elkaar. Grote, snel aan de man gebrachte zaken zijn maar commercieel interessant!

the_gold

Terug persoonlijk aanvallen op mij, terwijl het hier over een producent gaat. Waarom Peter?

Door mensen als U loopt het forum leeg. Mensen als u kunnen het niet laten om leden na te trappen.

Metpetergaathetbeter

was een reaktie op loco, als jij daar zaken in ziet die er niet zijn dan zou ik toch eens naar de dokter gaan

TimB

Ik lees het verloop van dit draadje en de radio speelt een liedje met als refrein "oh ho hoo, even rustig ademhalen"

Lijkt me geen slecht advies  8)

We doen dit toch allemaal voor ons plezier hé.  :)

the_gold

Ik maak er geen woorden meer aan vuil...