Nieuws:

Nu in MSM 266 BANEN: Belsteco | Au bord de la Cèze | Rhätische Bahn op zijn Belgisch

Hoofdmenu

Boortjes 2 of 2.2 mm VERWIJDEREN Met dank ontvangen

Gestart door Peter, 31 juli 2025, 10:53:23 AM

Peter

Heeft er iemand soms een of twee boortjes van 2 of 2.2 mm geschikt voor in kunstof
te boren
Had er reeds 2 x 2 besteld en telkens krijg ik 2.5 mm waar ik niets mee kan doen

Van harte bedankt al op voorhand
Met vriendelijke groeten
Peter

SteamMike

Hey Peter. Kijk eens in de webshop van Lidl en ga op zoek naar microboortjes. Ze hebben verscheidene sets. Weet natuurlijk niet of die lang genoeg zijn voor jouw project.

Michel

Klaas Zondervan

Heb je die webshop al verteld dat ze de verkeerde hebben gestuurd?

stoomlokje

bij elke serieuze gereedschapshandel ( en dan bedoel ik niet de Gamma of Hubo e.d. ) hebben ze die wel.
grtjs,
Saskia

erik de noorman

Nood oplossing met een verwarmde fijne naald een gaatje prikken en eventueel uitruimen met de punt van een scalpel. Zo doe ik dat.

Erik.

Ronald

In kunststof druk ik bij dit soort gaatjes gewoon de punt van een scalpelmes in het plastic en draai voorzichtig rond. Gaat prima alleen de maatvoering is niet echt controleerbaar  ;D  ;)

Koen

Peter,

Ik koop mijn boren bij Fabory.
Dit is kwalitatief hoogstaand materiaal (niet de goedkoopste) en ze leveren binnen de twee dagen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Peter

2 boortjes in een omslag met veel dank ontvangen van een Nederlands Beneluxform lid.
Ik kan dus weer even verder kuntselen
Met vriendelijke groeten
Peter