Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

weerstanden lichtdioden

Gestart door treinvirus, 02 januari 2007, 11:33:29 AM

treinvirus

Hallo
weet iemand waar ik weerstanden van 1Kohm kan bestellen voor de ombouw van mijn gelijkstroomloks naar digitaal ?
Ik moet de aanwezige weerstanden van 127 ohm (gekocht bij Pb messingbouw die mij dat cijfer vermeld heeft) vervangen door 1Kohm om te voorkomen dat mijn leds (en er zijn er vele in vele loks) doorbranden na aansluiting op decoders. T is nogal dringend wnt ik heb enkel nu begin januari wat tijd vrij.
Heeft iemand ook een idee wat zo'n weerstandje kost als je ze per 10, 20 of meer koopt? Ik zal deze vragen nog eens herhalen  in de rubriek digitaal .
dank op voorhand en iedereen een voorspoedig 2007
treinvirus
 

INFO

Te bestellen bij www.conrad.nl onder bestelnummer 408166. Dit is een verpakking van 100 stuks en kost 1,76.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Gerolf

Het probleem met kleine bestellingen bij conrad is dat je verzendkosten en dergelijke enorm oplopen. Is er geen elektronicahandel in je buurt?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

treinvirus

dank voor de tips,
zal eens informeren via internet en gouden gids.
groetjes
 

pabe

Treinvirus, in welke omgeving woon je ergens - kwestie van een componentenwinkel te vinden. ( woonplaats is niet ingevuld in je profiel).  
Paul

EricVW

In iedere electronicawinkel te krijgen,
ERIC VW