baanplan

Gestart door joop lely, 01 januari 2007, 23:19:38 PM

joop lely

#15

baanplan geprobeerd aan te passen,station verlengd en veranderd, en doodlopend spoor aangesloten.
ben een beginner dus gaarne reacties op deze aanpassing,of eventueel nieuwe ideen voor aanpassing.

Gerolf

#16
Ik vind die dubbele zigzaggende baan rechts wat vreemd. Ik vermoed dat je beide sporen toch door eenzelfde dal wil laten rijden? Dan is dubbelspoor (mooi parallel dus) het enige realistische alternatief.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

joop lely

#17
hallo Gerolf

ik wou eerst een doodlopend spoor in het dal(bijv. houtzagerij), maar bedacht me ineens dan moet ik altijd het spoor achteruit naar binnen.
dus ik denk aansluiten, maar vind het zelf ook niet zo,n succes.
maar ik bedenk mij eigenlijk een werktrein rijd zowel voor de wagons als erachter dus zou best kunnen zo`n doodlopend spoor, of heb jij toevallig nog ideeen.

mvg joop

Gerolf

#18
Idee?n wel, maar geen tijd ... ik moet dadelijk weeral gaan werken [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

joop lely

#19

baanplan veranderd met schaduwstation en iets andere scenery, gaarne u mening en tips hierover.
joop [:D]

INFO

#20
Joop,

Gewoon beginnen met bouwen, algaande weg kom je vanzelf de gebreken tegen, of dingen die je toch anders moeten. Omdat het qua contructie beter uitkomt of zoiets. Daarbij komt het is jouw baan, jouw ontwerp, en jij moet er meespelen of rijden en tegen aankijken.

Suc6 bij de bouw.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

henk

#21
ziet er strak uit naar mijn mening .veel ruimte
[:D][:D][:D]