Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

baanplan

Gestart door joop lely, 01 januari 2007, 23:19:38 PM

joop lely

.hallo, ik ben een beginner en heb een baanplan proberen te
ontwerpen met wintrack, hoe plaats ik het hier op dit forum.
en ik hoor graag reacties en tips er over.

INFO

#1
Joop, hoe je een plaatje plaatst staat hier.
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/forum.asp?FORUM_ID=22

Alleen de waarheid ligt in het midden.

henk

#2
ik ben benieuwd.[:p]

henk

#3
stuur mijn jou baanplan maar post ik hem wel
[:D][:D][:D]

Gerolf

#4
Deze rubriek wint aan populariteit, blijkbaar [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

henk

#5
modelspoor wint aan populariteit[:D][:D][:D]

henk

#6

joop lely

#7
Henk bedankt voor het plaatsen, bedenk wel ik ben een beginner.

henk

#8
ik ook joop maar we helpen elkaar wel dan komt het wel goed[:D][:D][:D][:D]

Gerolf

#9
Je hebt blijkbaar veel ruimte, en met dit plan kan je veel aandacht naar het landschap laten gaan.
Ik weet niet of je voldoende spelelement in je plan hebt om het rijden aangenaam te laten blijven. Misschien je stations wat uitbreiden, aftakking naar lokale industrie, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

joop lely

#10

update van mijn baanplan, gerolf bedoelde je zoiets?
alle raad is welkom.

Gerolf

#11
Zoiets ja. Deze verandering is in ieder geval beter dan de vorige: daar werd je stationsgevouw "opgesloten" door een spoorlus achterom [;)]
Een tip: Model Railroader heeft momenteel een special in de winkels liggen met sporenplannen. Toegegeven, het zijn Amerikaanse banen met vaak enorme emplacementen, maar uit de details kan men zeker ook wat leren.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

joop lely

#12
hallo gerolf

dank je wel voor de tips tot nu toe,ik zal kijken of ik er nog iets meer uit kan halen.

bedankt joop
beginner

dancer

#13
ik zou het enkel spoor dubbelmaken.. dan kun je de mogelijkheden vergroten voor het rijden....
Enkel spoorkan ook interessant zijn en is redelijk veel te zien in de bergen... maar voor het bloksysteem is het wel moeilijker naa rhet schijnt..
Wat ik wel tof vindt zijn die 2 spiralen..en dat de sporen ertussen redelijk hoog (op een brug zou ik die dan laten rijden) liggen... Visueel is dat wel mooi...

henk

#14
ziet er heftig uit joop
[:D][:D][:D]