Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Chatgpt

Gestart door gardevil, 19 juni 2025, 08:32:32 AM

gardevil

In navolging van het draadje figuren uit de jaren 70, ff dit (leuke) gesprek met chatgpt. 

Blijkbaar neemt deze het niet zo nauw met datum en uren.

Na een verkeerde interpretatie van mijn opdracht gaan we verder:

chatgpt 1 by Gardevil _, on Flickr
chatgpt 2 by Gardevil _, on Flickr

chatgpt 3 by Gardevil _, on Flickr

chatgpt 4 by Gardevil _, on Flickr

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

SuSke

Dus zo intelligent is dat ding ook weer niet, datums en uren zijn toch basisbegrippen in de computerwereld.

In gewone mensentaal heet dat dus 'met uw voeten spelen'. ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

gardevil

Citaat van: SuSke op 19 juni 2025, 11:14:53 AMDus zo intelligent is dat ding ook weer niet, datums en uren zijn toch basisbegrippen in de computerwereld.

In gewone mensentaal heet dat dus 'met uw voeten spelen'. ;D
Denk dat het opzettelijk is gedaan om de periodes dat je niets kan doen te rekken. Ik vermoed dat ze steeds beginnen te rekenen van je laatste verzonden bericht.

Dirk

Citaat van: SuSke op 19 juni 2025, 11:14:53 AMIn gewone mensentaal heet dat dus 'met uw voeten spelen'. ;D

Ho, weet je niet dat die chat geen mens is???
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

raf

ik ken het maar al te goed

You've hit the free plan limit for image generation requests. You can create more images when the limit resets in 2 hours and 9 minutes.

Once the limit resets, I can generate a blueprint-style 2D reference for your 1:87 scale model based on the uploaded image. Just let me know when you're ready, and I'll take care of it!

you said:
is de tijd nog niet voorbij ???

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

gardevil

Citaat van: raf op 19 juni 2025, 18:36:04 PMik ken het maar al te goed

You've hit the free plan limit for image generation requests. You can create more images when the limit resets in 2 hours and 9 minutes.

Once the limit resets, I can generate a blueprint-style 2D reference for your 1:87 scale model based on the uploaded image. Just let me know when you're ready, and I'll take care of it!

you said:

gr raf
Citaat van: raf op 19 juni 2025, 18:36:04 PMik ken het maar al te goed

you said:

gr raf

Raf,

probeer deze eens. Geen limieten:  Copilot

Op een bepaald moment stopt hij met het maken van beelden, door eindeloos te blijven discuteren. Maak dan gewoon een nieuwe chat aan en doe naarstig verder ;)

raf

van deze zijn er reeds een paar met een stl file
gr raf

gardevil

Citaat van: raf op 20 juni 2025, 18:02:36 PMvan deze zijn er reeds een paar met een stl file
gr raf
Is er al een oplossing gevonden om deze te plaatsen voor de gemeenschap? Heb er ook al wel enkele klaar. 

raf

ik denk gewoon de stl file hier posten onder de afbeelding
of gaat dat niet .ik heb vandaag een vaardag in mol met rc dus weinig tijd
morgen eens proberen
gr raf

krispy

Citaat van: raf op 21 juni 2025, 06:30:19 AMik denk gewoon de stl file hier posten onder de afbeelding
of gaat dat niet .ik heb vandaag een vaardag in mol met rc dus weinig tijd
morgen eens proberen
gr raf

Voor stl files is er een draadje , je kunt ze daarin verzamelen , maak een afdeling figuren en laat ze daaronder plaatsen 😁 . Ze zullen later nog bij vele van pas komen denk ik 😁😁
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m