Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

TEE @ Zevenembos

Gestart door rixke rail, 24 mei 2025, 10:23:45 AM

rixke rail

Twee beroemde TEE's op doortocht in Zevenembos


Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Michael

Leuk filmpje van de beroemde TEE's van welke fabrikant zijn deze? Ik heb het tweede voorgestelde model van Trix en de Ontario uitvoering van Roco. Prachtige modellen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

rixke rail

Dag Michael,
de Vt 11.5 is van Roco,en de RAm van LSModels,
modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN