Nieuws:

Nu in MSM 257: CLUB: 25 jaar MSC de Dwarsliggers

Hoofdmenu

Een loc voor 0.01 Dollar

Gestart door ceuleer, 19 april 2025, 13:45:10 PM

Metpetergaathetbeter

Vreemd dat je er geen geld bijkrijgt?

Peter

Spijtig dat het geen lok van de Soo line uit St.Paul is
Met vriendelijke groeten
Peter

Klaas Zondervan

Prijs is al opgelopen tot 11 dollar. Alleszins redelijk als je de onderdelen kunt gebruiken.

stoomlokje

nu staat hij al meer dan 17$
Ik zou zo'n object met reclame van die gangster nog niet willen als ze er geld bijgaven.

SuSke

Omspuiten en je ziet er niets meer van. Wel goedkoop een loc gescoord dan.

Waarschijnlijk van een vroege fan wiens nikkel nu gevallen is.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Boemeltrein

M.a.w. die loc is praktisch waardeloos geworden door zijn beschrifting, vertelt veel over hoe modelspoorders aldaar denken over die "persoon" ;D er zijn nog wijze mensen in de wereld  ;D
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 april 2025, 14:25:29 PMVreemd dat je er geen geld bijkrijgt?

De "invoerrechten naar Europa " krijg je er wel bij....

;)

janieburton

Ronald

En ik zou het ding voor mijn verdriet nog niet willen hebben  :D 178 dollar voor een afgedankte Mehano en een Trump opdruk  >:(  8)  :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Ronald op 01 mei 2025, 22:16:55 PMEn ik zou het ding voor mijn verdriet nog niet willen hebben  :D 178 dollar voor een afgedankte Mehano en een Trump opdruk  >:(  8)  :)
zijn eigenlijk 3 redenen om hem niet te kopen nog een geluk dat ze er niet wat fake haar bijstaken

Ronald