Nieuws:

Nu in MSM 268 TEST: Gaugemaster Infinity | Artitec Plan W-rijtuigen | Zwenkdakwagens Taoos van Rivarossi/Jouef

Hoofdmenu

Plannen 'Typisch' Belgisch Etat-station 1881

Gestart door Jappy, 06 februari 2025, 11:44:39 AM

SuSke

Thomas, de plannen zijn terug onderweg naar jou via de post.

Ik ga nu aan de slag om de scans bruikbaar en downloadbaar te maken en bezorg ze op de Spoorse zolder en MSM magazine.
Als er al liefhebbers zijn om de plannen in megabestand te ontvangen, dan stuur je me maar een berichtje met je e-mailadres.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Sikko

Ik was benieuwd of de plannen al ergens terug te vinden zijn. Of anders ben ik geïnteresseerd om ze te ontvangen  :)

SuSke

Ik ben nog met de scans van het station bezig.

De plannen van de goederenloods staan op mijn Flickr!! account en zijn publiek toegankelijk en te downloaden.
Als de plannen van het station klaar zijn, komen ze er bij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026

SuSke

Blijkbaar heb ik ook nog summiere plannen van het station van Tessenderlo - toestand 1998. Ik zal die bij gelegenheid dan ook maar eens verwerken en op mijn Flickr!! account zetten.