Nieuws:

Nu in MSM 257 REPORTAGE: On traXS 2025 * Op bezoek bij Z-spoor fan August Windels

Hoofdmenu

Märklin 2025 nieuws PDF

Gestart door eve, 07 januari 2025, 13:43:35 PM

Bart12

Ik bedoelde eigenlijk specifiek de traxx br186. Piko steekt er geluid in van een 185 (helemaal anders), ESU heeft hem niet (al heeft de winkel pijp-lines wel iets ontwikkeld). Roco heeft wel goed geluid voor de 186.

mardig23

Citaat van: oebr op 07 januari 2025, 22:15:35 PMwaar kan ik ergens de pdf met de betaalbare modellen downloaden?

Ergens in 2010 ofzo :o
Mvg Karl

mardig23

449€ voor een Marklin 186...

Ik ga dat even laten bezinken ???
Mvg Karl

ronny-vdv

En waar blijven de groene M2-rijtuigen tijdperk IV  >:(
Mvg,

ronny-vdv

rgp

Die groene M2 tp4 ?

Mss te weinig ECHTE kopers ?

Nog een kater van de vorige uitvoeringen ?

Te weinig enthousiasme van de Belgische handelaars ?

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

BD1701

Leuk dat Märklin toch de Traxx locomotieven uitbrengt. Er zijn heel veel varianten die hier in België rondrijden, dus ben wel eens benieuwd als Märklin daar in de toekomst gaat op inspelen.
Want ik had toch gedacht dat ook andere fabrikanten met verschillende Traxx locs zouden komen.

JerryCrazy

De Transwaggon Laads 800B zijn erg interessant, ik denk dat ze regelmatig naar België kwamen.
Hij kan worden gebruikt om bestelwagens, tractoren of lichte militaire voertuigen te vervoeren. :)

RoDY

Citaat van: JerryCrazy op 28 januari 2025, 21:35:27 PMDe Transwaggon Laads 800B zijn erg interessant, ik denk dat ze regelmatig naar België kwamen.
Hij kan worden gebruikt om bestelwagens, tractoren of lichte militaire voertuigen te vervoeren. :)

Ik heb een hele stam besteld!  ;D