Piko 2025

Gestart door PeterVG, 03 januari 2025, 10:06:15 AM

PeterVG

Nieuwigheden voor 2025 zijn vrijgegeven.
HO

PeterVG

Doe deze bijdrage maar weg.
eve was me voor met 4 seconden
Voor dit kleine landje zeer weinig nieuws.
De verkoop ligt hier duidelijk te laag om nog nieuw spul te brengen.
Al had ik wel een nieuwe Brossel motorwagen verwacht in een nog niet eerder uitgebrachte kleurstelling, helaas niet dus. Waarom ze dan mijn foto gevraagd hebben is me een raadsel.

Michael

Peter was dat toevallig van de eerste versie van Brossel? Die zou ik ook graag nog willen
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Bundesbahnfreak

Voor liefhebbers NMBS tp 3 is de DB BR E410 interessant, heeft tot 1968 als E410 tot Luik gereden  met oa TEE's. Na 1986 worden ze omgenummerd naar BR184 en hebben ze nog tot 2' helft vd jaren 70 tot Luik gereden.

Bart12

Verder mogen we het stellen met 2 Belgische goederenwagens?

Ik hoopte dat ze wel een NMBS Traxx zouden aankondigen voor die icr rijtuigen die ze pas uitgebracht hebben...
Die 2863 van vorig jaar was nogal een spijtige keuze, aangezien die minder dan een jaar heeft rondgereden.

Sicco

Ik weet het zo niet zeker van die ketelwagen, maar die containerwagen is zeer beslist bij lange na niet correct voor een Belgisch model, of wat ook maar in de buurt van België komt/kwam. Het is pure fantasie, op basis van (wellicht) een decennia oud Oost-Europees model, met niet realistische containers, voor een volwassen prijs.

JerryCrazy

Citaat van: Sicco op 07 januari 2025, 13:58:33 PMIk weet het zo niet zeker van die ketelwagen, maar die containerwagen is zeer beslist bij lange na niet correct voor een Belgisch model, of wat ook maar in de buurt van België komt/kwam. Het is pure fantasie, op basis van (wellicht) een decennia oud Oost-Europees model, met niet realistische containers, voor een volwassen prijs.
Oh zut, dat is jammer :-X

JerryCrazy

Citaat van: Bundesbahnfreak op 03 januari 2025, 18:22:22 PMVoor liefhebbers NMBS tp 3 is de DB BR E410 interessant, heeft tot 1968 als E410 tot Luik gereden  met oa TEE's. Na 1986 worden ze omgenummerd naar BR184 en hebben ze nog tot 2' helft vd jaren 70 tot Luik gereden.

Ja, het is erg interessant, ik kijk uit naar de BR 184 nummering.
Hiermee kan ik de Jouef-locomotief vervangen die ik als kind had. ;D

Bundesbahnfreak

Ik hoop dat de BR184.1 ook komt.  Deze heeft een andere dakopbouw.  Ben eveneens content met de BR E44W ondanks verkeerd tijdperk voor mij.  Hopelijk volgt de tp4 versie: BR145

Grtn
Rudy

Metpetergaathetbeter

Metpetergaathetbeter

Op Marketplace staat de LSModels versie te koop  ;)

Bundesbahnfreak

Peter

Een prachtig model van de E410, dus de meerstromenlok die hoofdzakelijk tussen Duitsland en Frankrijk ingezet werd
Spijtig dat ik geen modelspoor meer doe.
Met vriendelijke groeten
Peter