Modellen van het jaar 2024

Gestart door PeterVG, 30 december 2024, 10:28:06 AM

Jurgen

Gekozen.

Al is er in sommige categorieën wel weinig keuze.  ;D  Afgezien van het feit dat het allemaal mooie modellen zijn, vraag ik me dan soms wel af wat het nut is om te kiezen... ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 30 december 2024, 21:40:20 PMGekozen.

Al is er in sommige categorieën wel weinig keuze.  ;D  Afgezien van het feit dat het allemaal mooie modellen zijn, vraag ik me dan soms wel af wat het nut is om te kiezen... ::)
De uitleg staat in Modelspoormagazine.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: doomslu op 31 december 2024, 09:23:34 AM
Citaat van: Jurgen op 30 december 2024, 21:40:20 PMGekozen.

De uitleg staat in Modelspoormagazine.

Die heb ik nadien pas gelezen.  ;D
Tegenwoordig blijft het magazine vrij lang liggen vooraleer ik het begin te lezen. Ik merk dat mijn interesse wat lager is dan vroeger. Niks mis mee, komt wel terug. Momenteel even andere interesses tot ik die weer beu ben en weer helemaal in de modeltreintjes vlieg.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

't Is net die beperkte keuze die me er mij toe brengt me te onthouden van een stemming.

Bij de baantjes vindt ik dat ze allemaal een ereplaats verdienen. Het zijn stuk voor stuk mensen die elk met hun eigen talent, kennis en middelen zijn eigen 'wereld' hebben gemaakt. Voor de een hyperrealistisch, voor de ander van het ene comprmis naar het andere.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.