Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

General Motors verkoopt EMD !!

Gestart door tonycabus, 18 januari 2005, 14:22:35 PM

tonycabus

DETROIT - General Motors Corp. (NYSE: GM), Greenbriar Equity Group LLC and Berkshire Partners LLC today announced that they have reached a definitive agreement in which GM will sell its Electro-Motive Division (EMD) to an investor group led by Greenbriar and Berkshire Partners. Terms of the transaction will not be disclosed.

Bericht overgenomen uit "Trains.com"


Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Hallo Tony,

Dat zat er aan te komen. Reeds een tijdje gonsde het in de wandelgangen  bij GM van rumours. Eerst was er een tijdeje sprake van een mogelijke merger met een ander groot bedrijf, doch de laatste tijd was er meer en meer sprake van het afstoten van bepaalde divisies. Of het beter zal gaan is nog maar de vraag.
Toch interessante info, voor hen die het grootbedijf op de voet volgen.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Ik postte het vooral omdat die "Class66" er vandaan komt, mmar ook onze ouwe Nohab's...

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

matti


Interesant nieuws , ik zal mijn spaarcentjes eens moeten natellen, wie weet . LOL . [:D][}:)][;)]
 
        [8]

svvander

Blijkbaar was dit maar een gerucht... heb nog steeds niets gehoord over de definitieve overdracht. Integendeel... ze zouden bezig zijn aan een nieuwe reeks dieselmotoren, die ook in onze 77 zou passen. (Oorspronkelijk voor de MAK loco's).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

argilla

volmgens berichten in het vaktijdschrift "model railroader" van onze US vrienden... is hier niets van aan. Het zijn en blijven geruchten.
Voor zover mijn US-engels tuurlijk goed is of course my dear !!![8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15