Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Ruilen Roco autotransporters

Gestart door Alex, 05 december 2024, 17:37:29 PM

Alex

Beste forumleden.

Ik ben in het bezit van 2 Roco autotransporters 66530 donkerblauw met GEFCO opschriften.

Deze zou ik graag willen ruilen voor autotransporters van Roco in wit/grijs of rood met opschriften STVA
Deze zijn in meerdere nummers uitgebracht met en zonder 'schermen'.

Mocht je willen ruilen dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet
Alex

Houdini

Jammer genoeg heb ik die STVA autotransporters niet, maar mocht je de Gefco's zo weg doen, geef me dan maar een seintje 😄

Alex

kdlf

Grijze versie nog te verkrijgen bij pierredominique.com

Roco 66534. Wel niet goedkoop
Kristof

Alex

Dankjewel voor de tip Kristof. Inderdaad aan de prijs. Ik heb geen haast, dus blijf zoeken.

Jurgen

Citaat van: kdlf op 07 december 2024, 18:22:40 PMGrijze versie nog te verkrijgen bij pierredominique.com

Roco 66534. Wel niet goedkoop

In de periode van 2007 tot en met 2009 heb ik deze en andere STVA-nummers gekocht aan prijzen tussen 37 en 50,40 euro. Adviesprijzen toen waren tussen 45,70 en 53 euro.

Enkele jaren later is er nog eens een oplage gemaakt onder artikelnummer 67284 en die had een adviesprijs van 62 euro.

De prijs bij PD is dus inderdaad wel aan de hoge kant, want dat is nog een model dat destijds ergens tussen 37 en 50,40 euro adviesprijs had.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Alex

Dat zijn inderdaad de gangbare prijzen.
Enkele jaren terug een grijze versie met schermen kunnen kopen voor €35,- tweedehands. Vorige week via Ebay een grijze zonder schermen gekocht voor €50,- ook tweedehands.

Ik heb ooit twee rode met schermen gekocht die in de ramsj waren voor €25,- per stuk.
Heb nu spijt dat ik er toen niet meer heb gekocht  ;D

Alex

Inmiddels heb ik een slag kunnen slaan op Ebay en 5 STVA wagons (3x rood en 2x grijs allen met schermen) uit Frankrijk kunnen kopen. De trein is nu 10 wagons lang en heeft daarmee de maximale treinlengte bereikt.

De ruil is dus niet meer nodig. Ik heb dan ook besloten de twee Gefco Wagons eerst te houden en in te zetten in een gemengde trein.

Groet Alex