Nieuws:

Nu in MSM 269 BAAN: Langs den Blauwe Steen

Hoofdmenu

MOBOV-VlaTAM expo 2025

Gestart door stefanic, 23 oktober 2024, 10:05:47 AM

stefanic

Op 3 en 4 mei 2025 viert Mobov zijn 40-jarige bestaan en VlaTAM zijn 25-jarige bestaan. Tijd om de krachten nog eens te bundelen en samen te exposeren, zoals we vroeger ook al deden. Verschillende modelbanen zullen opgesteld worden tussen de aanwezige trams en bussen in de museumstelplaats.
Stefan,
'specialist' in grootspoor, amateur in modelspoor: HO= dig NMBS | I dig NMBS | O~ analoog GILS
http://www.berail.behttp://spooreen.berail.be | http://gils.berail.be

renstimpie

MSC HET SPOOR is erbij met Jimm Limonade & Maredval!
5 & 6 december 2026 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
zondag 18 april 2027 - Ruilbeurs - MSC HET SPOOR

SuSke

MTD staat er ook met Den Overslag, MaîTres Du ludiSme en mijn tramdiorama.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stefanic

Ongeveer alles staat ondertussen klaar voor de expo van dit weekend. Banen zijn bijna allemaal opgesteld, de drank staat fris...
Stefan,
'specialist' in grootspoor, amateur in modelspoor: HO= dig NMBS | I dig NMBS | O~ analoog GILS
http://www.berail.behttp://spooreen.berail.be | http://gils.berail.be

renstimpie

Een mooi fotoverslag van 40 jaar MOBOV & 25 jaar VlaTAM

https://mobovvzw.wixsite.com/mobov
5 & 6 december 2026 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
zondag 18 april 2027 - Ruilbeurs - MSC HET SPOOR

Michael

Tim leuke foto reportage, bedankt voor het delen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154