Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Top 3 banen expo MSM 2024

Gestart door krispy, 29 september 2024, 12:51:44 PM

krispy

Hoi allen , ik start hier een draadje waarin men zen top drie van de banen kan aangeven met de reden waarom . Benieuwd hoe de meningen verschillen .Het is echter niet de bedoeling elkaars mening af te breken he . Gewoon zeggen dat is mijn top 3 en de reden waarom die baantjes .Ik ben echter eens benieuwd wat er in ieders hoofd speelt en waar iedereen persoonlijk naar kijkt en belang hecht.

Mijn top 3
1 Remise en scene  : vindt ik gewoonweg prachtig hoe men iets van deze kwaliteit kan bouwen met gewoon alu bakjes , schildertape en karton 

2 Ecluse 11 : schitterend groene omgeving met super details en verborgen scenes ,werkende sluis is prachtig alsook het droogdok .

3 Terminus : het module gedeeldte van het depot met alle afbraaklocs vindt ik super ,straalt een ongeziene rustgevende indruk uit bij mij , gewoon de indruk het einde van een leven ....

Ook wou ik de baan Saint - Hilaire vernoemen maar valt juist buite mijn top 3 (spijtig dat de autokes geen realistische snelheid hadden , heb ik hen ook opgemerkt en begrijp hun uitleg hieromtrent , verder een heel rustgevend geheel

Floris top man wat ge presteerd met le bassin , deze staat bewust niet in men top omdat dit iets uniek is  😎😁 dit is de echte wereld in miniatuur weer gegeven zoals het ooit was

Aan allee andere deelneemers proficiat met ulle kunnen ,ik kan het niet 😉 zou zeggen doe zo verder en geniet ervan

Ben benieuwd na de volgende reacties 😉
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Michael

Kris leuk initiatief, mijn top drie

1 Terminus van Rudie Nelissen Rudie is een kunstenaar wat weatheren en het bijna sloop klaar maken van modellen alles tot in detail mooi
                                    verzorgd.

2 Boudois  van Patrick Raes Een Ardeense baan die subtiel geweatherd materiaal laat rijden door een mooi landschap

3 Remise en scène van Erik De Boeck  Een baan met ongelooflijk hoog niveau van details en dit alles self made, met alledaagse
                                     gebruiksvoorwerpen.

Buiten categorie:

1 Le Bassin van Floris Dilz Wat begon met 1 buisje is uitgegroeid tot een hele fabriek waarbij geen detail vergeten wordt, echt alles
                            tot in de puntjes uitgewerkt en FLoris legt het ook nog graag uit hoe e.a. gemaakt wordt.

2 Ligne du Gérize van Wim Wijnhoud Wim bouwt zelfs verder op de expo maar deze baan is giga groot, prachtig gedetailleerd en de
                                   compositie klopt volledig.

Alle andere deelnemers proficiat met jullie deelname, er werd nou eenmaal gevraagd om een top drie maar jullie zijn voor mij allemaal winnaars, jullie staan per slot van rekening op de MSM Expo, hartelijk dank.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154