MSM 250

Gestart door doomslu, 26 september 2024, 20:48:39 PM

doomslu

Het is bijna zo ver! MSM 250 is daar!

Bekijk de nieuwsbrief
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gert1

Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik in de herfst van 1999 het allereerste nummer doorbladerde. De tijd vliegt.

mvg,
Gert

oebr

inderdaad, proficiat !!!
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Jurgen

Citaat van: Gert1 op 27 september 2024, 13:08:15 PMGefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik in de herfst van 1999 het allereerste nummer doorbladerde. De tijd vliegt.

mvg,
Gert

Ik heb zelfs het 0-nummer nog zitten doorbladeren. Dat heb ik vaak doorbladerd tot ik het nummer 1 in handen had!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gert1

Het 0-nummer ontbreekt helaas in mijn collectie. Zou leuk zijn als ik dat nog eens op de kop kan tikken.

mvg,
Gert

factageklerk

Luc , nog geen praktijktest van de M4 rijtuigen?

doomslu

Citaat van: factageklerk op 29 september 2024, 22:28:05 PMLuc , nog geen praktijktest van de M4 rijtuigen?
Dat was onmogelijk omdat er nog geen rijtuigen beschikbaar waren op moment van afsluiten van het nummer.
Komt er aan!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: Gert1 op 29 september 2024, 22:14:53 PMHet 0-nummer ontbreekt helaas in mijn collectie. Zou leuk zijn als ik dat nog eens op de kop kan tikken.

mvg,
Gert

Op zich stond daar niet veel in hoor. Vooral de titels van artikels en een eerste alinea ofzo.

Maar wel mooie foto's waar ik uren heb bij zitten weg dromen. 't Was vreemd, maar ik vond dat 0-nummer vrij hypnotiserend.  ;D

Het zit in mijn collectie en zal er blijven zitten. Succes met je zoektocht!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.