55ers in Nederland

Gestart door Willems, 22 december 2006, 14:36:12 PM

Willems

Ik werd begin van deze week 18-12-2006 s'morgens in de vroegte aangenaam verrast met het zien van de 5526 in het Zeeuwse land met trein Cobelfred autotransporter's in Vlissingen Oost, er zijn regelmatig 77ers te zien maar (ook mijn liefde gaat uit naar de 55er) hiermee was ik echt in mijn sas.
Wim Waleboer
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

55erke

Hoy
Dit is de fort trein. Deze rijd al een tijdje met 55ers




Groeten
Johan

SuSke

en welke wagens hanger daar dan achter? Zijn dat DB-modellen?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door SuSke

en welke wagens hanger daar dan achter? Zijn dat DB-modellen?

Vraag ik mij ook af, zo zou ik er graag een op mijn baan laten rijden zo een Ford trein.

Een kameraad van mij zijn vader werkt op de Ford & die kan daar modelauto?s kopen
(van de schaal ben ik niet zeker als het 1,87 is maar ik denk toch ongeveer)
Ik ga is vragen als hij een 30tal Ford Mondeo wil mee nemen voor mij.

Als die auto transporten  die hier boven staan niet bestaan in model,
Dan denk ik inde plaats daar van die van Lsm/Hers te nemen.

boke

Kijk eens in de Roco-catalogus! Ik dacht dat ik daar enkele nieuwe autotransportwagons in heb gezien! Met een beetje geluk is dit het type dat je zoekt!


Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door boke

Kijk eens in de Roco-catalogus! Ik dacht dat ik daar enkele nieuwe autotransportwagons in heb gezien! Met een beetje geluk is dit het type dat je zoekt!

Ik heb geen Roco catalogus, maar wilt iemand anders is kijken voor mij?


ERVIN

Roco heeft die wagons, ik heb er 10 van besteld.

SuSke

citaat:
Geplaatst door D_Loc

Bedoel je deze misschien?
http://www.roco.cc/content.php?id=1464&pd=2137&kat_id=&typ_1=3&land=&epoche=32&spur=1&artikelnummer=&search=1&p_search=1&page_cp=66&acdc=&archiv=&PHPSESSID=da7e8768e5373ba7a48741e0bb4a64bb



Dat is toch een ander type dan degene die op de foto staat, en die van LSM/Heris zijn ook anders.

[8)] Blijven zoeken naar een fabrikant die dze gemaakt heeft
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Willems

Deze wagons heb ik wel ze komen van Piko.
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

ERVIN

Hoi Willems, heb jij daar mss een foto van of het art.nr. van Piko??

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Een kameraad van mij zijn vader werkt op de Ford & die kan daar modelauto?s kopen
(van de schaal ben ik niet zeker als het 1,87 is maar ik denk toch ongeveer)
Ik ga is vragen als hij een 30tal Ford Mondeo wil mee nemen voor mij.

Oke dan, juist aan hem gevraagd & die shop waar je die modellen kan kopen is er niet meer.

Misschien een Ford trein zonder lading dan maar zeker [;)].

Willems

Zal er een foto van maken, zelfs een nummer kan ik je geven echter[:I]het zijn ELECTROTRENs en geen PIKO's
http://groups.msn.com/WillemsModelspoorzolder/hobaanzolder.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1835
Wim.
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Kedeng Kedeng

Komt al in de buurt maar nog niet helemaal.
Welk merk wilt Belgische autotransporten uitbrengen??? Niet allemaal te gelijkertijd h? [;)].

ERVIN

Ik vindt ze wel heel mooi hoor, en trouwens er rijden toch wagons van al onze buurlanden door ons landje, ik heb mij in ieder geval voorgenomen in 2007 goederenwagons te kopen van zowel Nederland-Duitsland-Luxemburg als Frankrijk, je moet eens een dagje naast een druk bereden goederenlijn gaan staan,dan zie je wagons van alle landen, zelfs van Italie.