Nieuws:

Nu in MSM 258 TEST: Jouef DD-autotransporter * Fleischmann T 3000 * B-Models Eaos * Roco 26.084 * Fleischmann 64.045

Hoofdmenu

I5 nmbs/sncb LS models

Gestart door warre.LS, 19 september 2024, 22:30:22 PM

warre.LS

Treinfotografie
Modelbaan tijdperk IV V nmbs/sncb 3 rail
Favo loc = hle2748

Michael

Mooie aanvulling, maar ik laat passeren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Die werkt wel, bedankt Gunter.
(en omdat die nu in de cache zit, laat de andere ook direct op  ::)  ::) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

EP VI? Klopt dat wel? Reden die toen nog rond?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

warre.LS

Citaat van: Jurgen op 22 september 2024, 19:50:13 PMEP VI? Klopt dat wel? Reden die toen nog rond?

Nee. Tijdperk 6 is vanaf 2006.
De rijtuigen zijn in 2004 buiten dienst gegaan.
Treinfotografie
Favo loc = hle2748

Jurgen

Citaat van: warre.ls.models op 22 september 2024, 23:11:46 PM
Citaat van: Jurgen op 22 september 2024, 19:50:13 PMEP VI? Klopt dat wel? Reden die toen nog rond?

Nee. Tijdperk 6 is vanaf 2006.
De rijtuigen zijn in 2004 buiten dienst gegaan.

Dacht al zoiets, zal dus eerder TP V zijn waarschijnlijk.
Mvg, Jurgen

Metpetergaathetbeter

werden ongeveer gelijkertijd met de I6'en met hetzelfde jasje in dat jasje gestoken, trouwens kregen sommige I3(ook LS aangekondigd zat er vaak eentje in Int Slaaptreinen) ook dit jasje aan gemeten https://mariusbroos.nl/Spoorwegen/NMBS%20%281993%29.html (meerdere kleurstellingen scroll naar teuten express)

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 september 2024, 10:46:10 AMwerden ongeveer gelijkertijd met de I6'en met hetzelfde jasje in dat jasje gestoken, trouwens kregen sommige I3(ook LS aangekondigd zat er vaak eentje in Int Slaaptreinen) ook dit jasje aan gemeten https://mariusbroos.nl/Spoorwegen/NMBS%20%281993%29.html (meerdere kleurstellingen scroll naar teuten express)

Die I3 hebben deze livrei nooit gehad hoor. Dat was een oranje streep, zoals de Railtour livrei. Maar op de foto's in je link is de kleur van de sommige afbeeldingen wat verkleurd waardoor dit roze lijnen lijken.
Mvg, Jurgen

warre.LS

Ik heb mijn I5 al besteld bij van biervliet. Ik ga er donderdag achter.
Treinfotografie
Favo loc = hle2748