Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

dromen

Gestart door thalysken, 21 december 2006, 18:33:39 PM

Gerolf

#15
citaat:
Geplaatst door Brunel

Het openen van deurtjes heeft alleen zin als er ook Preisertjes in- en uitstappen. [8D]

[:D] [:D] [:D] dan moet Havoc nog v??l kleinere motortjes op het internet vinden: Preiser-Robots!!!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

thalysken

#16
Nog een droom van mij:
-kleine robotjes van preiser op schaal 1:87.hihihi.[:)][:D][8D]

thalysken

#17
Dju een min. en een paar sec. te laat.

thalysken

#18
Nog een droom van mij:
-dat ls-models een supergedetailleerde thalys,tgv en eurostar uitbrengt.

yannick

#19
die dubbeldeksrijtuigen(m6) kun je die al ergens kopen
want dat is mijn droom yannick

wisselstromer

#20
betaalbare modellen van marklin
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

argilla

#21
zou .... met je minimotors ook de ruitenwisser van 62 aandrijven Havoc ?  mogelijk ??? of de vents van de vlottende cabine ???
Op mijne 25 condenz draaien de vents. Tuurlijk was plaats zat in de tender. De motortjes zijn echter lawaaierig dus... vervangen door micro's Havoc ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Willems

#22
citaat:
Geplaatst door glamo

ik zou een hangar in mijn tuin willen om een superbaan te maken met paradestukken van 20 meter en een station zoals kortijk. maar ja het geld h?!!!

geld stinkt zeggen de mensen. FLAUWEKUL!!!!! hoe meer je er hebt hoe beter het ruikt.

kurt


Dan wou ik dat je naast mij zou wonen, Ik heb materiaal genoeg om de hangar te vullen en dan is mijn vrouw gelukkig want dan kan ze eindelijk in het hele huis wonen.
Wat zouden we lekker stinken[:D]
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Peter

#23
Om nog even terug te komen op die micromotors: Dit zijn de befaamde Piezo (nee geen piza!!) motoren van de Zweedse firma "PiezoMotor AB" in Upsala link: "www.piezomotor.com" Deze minuskule motoren  (lengte 3 ? 4 MILIMETER  en doorsnede 2 ? 3 MILIMETER zijn sterk genoeg om deuren van loks, wagens enz te openen, panto's op en af te bewegen of ruitenwissers te laten werken, (alles in H0 wel te verstaan) In MIBA 10/06 staat een heel artikel over die dingen met een prijsopgave van 300 euro voor een set van 10 motoren.
Deze worden eveneens geproduceerd door de firma Elliptec GMBH in Dortmund - DTSL. Ze zijn ook verkrijgbaar als komplete set bij Conrad (motor-aandrijfmodule e.d) aan de prijs van 289 euro per 5 stuks.
Waar dit gaat eindigen weet ik niet maar op die manier proberen ze ons wel zot te krijgen, want wat gaat het de volgende zijn waar we naar staan te kijken (nee niet de huppelende sex-scenes van ....) ook in H0 nietwaar!!!!
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

#24
De motors zijn wel iets groter, maar de technologie is fantastisch. De lineaire motor heeft een instelnauwkeurigheid van 10 nm! De draaiende motor gaat van 20 rpm to 1 omwenteling per week.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

#25
't Een en 't ander, die motortjes. Toepassingen genoeg om van te dromen...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

wisselstromer

#26
ik heb ooit (ik denk in eind jaren 80 in het M museum) eens een demofilpje gezien over digital en toen had marklin een van hun reizigerswagons omgebouws en een functie gemaakt waar door een preiserfiguurtje het raampje open en toe klapte

ga ik ook eens proberen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

thalysken

#27
Nog een kleine droom:
-Dat lsmodels funtiewagons uitbrengt.

janjozef

#28
citaat:
Nog een kleine droom:
-Dat lsmodels funtiewagons uitbrengt.


wat zijn dat ?????????????

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

thalysken

#29
Dit is een wagon waar er een funtie in zit.
Dit is een voorbeeld van z'on funtiewagon:

In dit rijtuig speelt pianomuziek

groeten,
Thijs