voorstelling freddyfish20

Gestart door frederik.f, 19 december 2006, 21:13:40 PM

frederik.f

Naam: Frederik
Woonplaats: Heers (kort bij sint-truiden)
Geboortedatum: 20-04-1984
Beroep: Student
Met modeltreinen bezig sinds: ik zit nog in kinderschoentjes maar heb grootse plannen
Stroom: wisselstroom
Verzameling: NMBS
diesellocomotief serie 201
Tijdperk: Nog geen gedacht van
Schaal: HO
Club: ben met geen enkele club maar wie weet....

Ik ben iemand die graag prult aan kleine zaken. Heb mijn hobby pas opgegeven van modelbouw met naftauto's omdat ik hier kortbij geen circuit had om wedstrijden te rijden. Heb ik besloten om aan modelbouw te gaan doen met treinen.
Ik doe dit omdat ik een vriend heb leren kennen die hier al heel veel van weet en waar ik heel veel informatie al van heb gehad.

ikzelf zal klein beginnen maar ik zie het eigenlijk in als een groot project te maken.

doomslu

Welkom. Hier zit je goed ! [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eric

Welkom op het forum Frederik

Racen met modelwagens op brandstof heb ik vroeger (de jaren 80)ook gedaan op schaal 1/8. Een seizoen wedstrijd rijden koste toen al enorm veel geld.
Modeltreinen ook, maar eenmaal gekocht blijf je er ook heel lang plezier aan beleven.
Bij ons bollen er nog steeds locs en rijtuigen rond van ? 25 jaar oud en dit zonder problemen.
Dus veel plezier in de modeltreinwereld.

dingske

Welkom Freddy en veel plezier in de grote wereld van de kleine modelbouw.

Wouter
Ik wil groot zijn in iets kleins.

5307

welkom in de groep


spoorse groeten !

Gerolf

Welkom, man. Ik hoop dat je niet gaat racen met je treintjes [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Welkom op het forum.
Als je graag rijdende auto's ziet in model, dan kan je het faller car-system gebruiken.
Tom

glamo

net als eric heb ik ook in de jaren 80 geracet in wedstrijden. europees kampioenschap in 1982 en dan gestopt door de h??l hoge kosten.
treinen kosten ook veel maar het onderhoud valt veel beter mee.
veel plezier met je nieuwe hobby en welkom in ons midden.

mvg kurt
 

13erke

Welkom op het forum, Frederic
Hopelijk heb je er veel aan.
Tussen haakjes, tschein, weeral een naam met eric

frederik.f

bedankt iedereen voor de hartelijke ontvangst.
Ik zal nooit racen met die treintjes want dat is niet de bedoeling.

ik heb al gepland dat er 2 eilandjes komen waar ik ga werken met daartussen een brug.

Mijn eerste eiland ligt al

Groetjes

glamo

eilandjes? dat is nieuw hier. ben benieuwd naar plannen en foto's.

kurt
 

frederik.f

ik wist anders niet hoe ik het moest uitleggen. na kerstmis zal ik foto's trekken en jullie het laten zien op een andere plaats op het forum.

groetjes
en een fijne kerst toegewenst