Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

LS Models I11 NMBS beschikbaar.

Gestart door ceuleer, 16 mei 2024, 09:56:04 AM

warre.ls.models

Weet iemand wat er nu op de koersborden staat?
Treinfotografie
Modelbaan tijdperk IV V nmbs/sncb
Favo loc = hle2748

Metpetergaathetbeter

Heris en LSModels hebben een verschillende kunststof en de I11'en Heris waarschijnlijk ook lichter van gewicht !

doomslu

Citaat van: warre.ls.models op 28 mei 2024, 22:51:19 PMWeet iemand wat er nu op de koersborden staat?
Op de foto's die ik op 't internet vond zie ik geen koersborden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ramdani

Citaat van: warre.ls.models op 28 mei 2024, 16:47:41 PMIk heb gehoord dat in de AC variant al een decoder aanwezig is.
Klopt dit echt?
Zit hier mfx op of moet je zelf een nieuwe "loc" toevoegen en zo een adres kiezen?
Zit deze decoder al in het I11BDX rijtuig of moet je deze zelf erin plaatsen?
Het is namelijk de eerste keer dat ik een stuurstandrijtuig van LS koop.
En als ik dit met een 18 of 27 wil duwen welke koppelingen zou ik dan gebruiken?
Ik heb al 4 rijtuigen I11 van Heris, als ik deze gebruik dan werken deze perfect maar de wagens staan ver uit elkaar en
als ik de set wil duwen ( om te proberen voor als ik er een I11bdx voorhang ) dan ontsporen deze, ik heb ook al
marklin kortkoppelingen gebruikt maar deze werken ook niet als je ze duwt.
Weet iemand als de fleishmann profi koppelingen goedwerken in een trek - duw samenstelling?

Alvast bedankt

de decoder zit er al in, ik gebruik geen mfx dus daarover kan ik niks zeggen;
over de koppelingen kan ik ook niks zeggen daar ik verlichting in mijn set aan het inbouwen ben en stroomvoerende koppelingen gebruik;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

warre.ls.models

Vandaag is mijn ac stuurstand set en de 2 aparte i11 geleverd door hunerbein. Wat zijn ze toch prachtig.
Treinfotografie
Modelbaan tijdperk IV V nmbs/sncb
Favo loc = hle2748