Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 245

Gestart door Metpetergaathetbeter, 28 maart 2024, 10:07:43 AM

Metpetergaathetbeter

Op weg van boodschappen doen en het controleren é-mails de brievenbus gepasseerd.

Vreemd er stak zo'n mysterieuze grote enveloppe in, eentje dat ik niet kende en ja warempel de nieuwe MSM in zijn nieuwe verpakking.

Wellicht sterker dan dat soms scheurende folietje die je soms verplicht een nieuw ongeschonden nr. te doen bestellen.

En nu dit veelbelovend nr aan de binnenkant bekijken !  ;)

doomslu

Voor wie niet op de nieuwsbrief is geabonneerd. Dit is de cover:



Bekijk de nieuwsbrief hier
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Ook hier geleverd door de postbode. Eerste indruk nog zonder openen van de envelop "ontgoocheling".
Een papieren envelop dat gaat ellende opleveren in de toekomst met doorweekte boekjes op regendagen. Daar zat ik echt niet op te wachten. Volgende keer toch maar eens 2 keer nadenken of ik investeer in een verlenging van mijn abonnement.

Ludwigdc

Alle plastieken verpakking moet met de tijd vervangen worden door afbreekbare stoffen. Zie papier zakken in de supermarkt die je nu meer en meer tegenkomt. Modelspoor zal aan die verplichting ook niet kunnen ontsnappen.
2rail digitaal, 3Dprint, Etsen, Eigen baansturing, nmbs, III & IV

https://www.instagram.com/zoldertreintjes/
http://www.loudfire.be

rgp

Ludwig,

Ik ben niet meer geabonneerd op MSM, maar uw redenering kan ik niet goed volgen.

Als klant ben ik enkel geinteresseerd in het tijdschrift in goede toestand te ontvangen. Het is aan de producent om daarvoor te zorgen, en ik ben zeker dat Luc wel een oplossing vinden

Roland

Snobby Crash

Ik ben in blijde verwachting! Prachtige foto op de cover met een prachtig treinstel!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: PeterVG op 28 maart 2024, 16:38:00 PMEen papieren envelop dat gaat ellende opleveren in de toekomst met doorweekte boekjes op regendagen.
Je krijgt toch zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurd hopelijk dan wel een goed

doomslu

Ik kreeg ook voor 't eerst die omslag in handen en vond 'm stevig en hij leek me ook waterbestendig.
Dus maar meteen, na de opmerking hier gelezen te hebben, de omslag weer uit de papierbak opgevist en onder de lopende kraan gehouden. Blijft mooi droog van binnen.
Dus, wie een correcte brievenbus heeft, waar de ganse omslag in past moet niet bang zijn van een paar regendruppeltjes tijdens die paar seconden die de postbode nodig heeft om de omslag in de brievenbus te stoppen, denk ik.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomlokje

Luc ,
ik heb een correcte brievenbus, enkele jaren geleden die grote kosten gedaan, heb er zelfs een klep op geplaatst zodat er geen slagregen meer in kan.
Echter de postbodes en reclamedragers vertikken het 90% van de tijd om de post er goed in te duwen, waardoor deze nog een stukje uit de klep steekt, waardoor het water mooi naar binnen kan lopen.

doomslu

Ja, dat is vervelend, Saskia.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: stoomlokje op 29 maart 2024, 10:19:09 AMLuc ,
ik heb een correcte brievenbus, enkele jaren geleden die grote kosten gedaan, heb er zelfs een klep op geplaatst zodat er geen slagregen meer in kan.
Echter de postbodes en reclamedragers vertikken het 90% van de tijd om de post er goed in te duwen, waardoor deze nog een stukje uit de klep steekt, waardoor het water mooi naar binnen kan lopen.
hier kwam zelfs eentje die niet eens uitstapte en de post vanuit haar wagen in de brievenbus stopte, beklag maken bij de postmeester.

PeterVG

Bij regenweer gooi ik de post recht in de papierpak wegens doorweekt. Einde abonnement wat mij betreft.

Luc

Ofwel een betere brievenbus ?  ;)
Oufti!

gardevil

Heb wel gemerkt dat mijn magazine nu geplooid in de brievenbus zit en dat was voordien niet het geval.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

erwin9

Lijkt mij een soort "bakpapier" te zijn, papier met een waterafstotende laag. Niks aan de hand dus, en uiteindelijk zal het toch "moeten" op termijn!
Hier alvast in goede staat en droog ontvangen  ;)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas