Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De beste wensen voor 2007

Gestart door eric, 17 december 2006, 18:45:55 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

Gerolf ik had jouw bericht niet gelezen sorry [;)]
Want nu zeggen we 2 keer hetzelfde.
Geen probleem, we gaan dat gewoon opstarten, h
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Laat ook door mij aan iedereen het toewensen van alles wat hij of zij in het nieuwe jaar wilt.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modelbaanHO

2007 belooft een mooi jaar te worden om modelbouwvlak. Er zijn nog heel wat modellen aangekondigd die moeten uitkomen (DMU41, HLE18, I11 wagons, ...) en wie weet wat hebben de fabrikanten nog allemaal in petto.
Ik wens iedereen ook een goede gezondheid om optimaal van zijn hobby te kunnen genieten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

factageklerk

beste forumgenoten,treinenliefhebbers ook van mijn kant de beste wensen voor kerstmis en het nieuwe jaar , een goede gezondheid en dat de wensen/dromen op vlak van modelbouwgebied mogen uitkomen [:D][:)][:p]
 

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


Kedeng Kedeng

Gerolf heel origineel man [8D],

& bij mij heeft het nog niet gesneeuwd hoor, foto is vorig jaar genomen.
Ook al heb ik gisteren hier echt sneeuw vast gehad? [;)]

belair

Zalig kerstfeest een een gelukkig en veilig 2007.
Moge al uw wensen in de mate van het mogelijke uitkomen.[:D]

mvg
Luc

Peter

Aan allen  wens ik en Zalig kerstfeest en een gelukkig en GEZOND 2007.
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Ik heb weer wat gemist zeker?
Het gaat verdorie ook allemaal zo snel tegenwoordig!
Bedankt voor de goede wensen, en natuurlijk ook de onze, in naam van de hele redactie van MSM en TMM!
Veel modelbouwplezier, veel geluk voor jullie gezinnen en nat??rlijk en voor alles, een goede gezondheid!
Hoe is't met Jeanine, Peter?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

bartie

Ook van mij voor iedereen een mooie Kersttijd toegewenst en dat 2007 een boeiend modelbouwjaar mag worden waarin vele dromen uitkomen en nieuwe dromen zich kunnen vormen.

Bart.

Peter

Hallo Tony
Met Jeannine, mijn echtgenote, gaat het,God zij dank,terug beter.
Aan iedereen bedankt voor het regelmatig informeren. Dit is een hartverwarmende ervaring voor ons en tevens een grote steun op moeilijke momenten. Daarom aan iedereen nogeens, een Gezond 2007 toegewenst. Als je dat al hebt, volgt de rest wel vanzelf.

Hartelijk bedankt aan allen namens Jeannine en mezelf.
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Aan iedereen een zalige kerst en een prachtig 2007. Wij wensen jullie een jaar met een goede gezondheid en veel geluk maar ook een jaar met wat meer vrede toe.

Vanwege Koen, Marleen en de kinderen.
Nooit te oud om te leren

n/a

aan iedereen

Prettige feestdagen

Tom

Ook vanwege mij een zalig kerst feest en een gelukig en gezond 2007 gewenst.
Hopelijk ontmoet ik dit jaar nog meer mensen van het forum.
Tom