Trambaan in Gent

Gestart door modeltreinbart, 07 maart 2024, 20:30:23 PM

modeltreinbart

Ik wil het in eerste instantie voor mezelf maken. Wat er daarna gebeurd wil ik nog niet aan denken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: modeltreinbart op 11 maart 2024, 16:19:50 PMIk wil het in eerste instantie voor mezelf maken. Wat er daarna gebeurd wil ik nog niet aan denken.
nu hoor ik U klappen ziet er bijzonder goed uit........

modeltreinbart

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 maart 2024, 16:48:34 PM
Citaat van: modeltreinbart op 11 maart 2024, 16:19:50 PMIk wil het in eerste instantie voor mezelf maken. Wat er daarna gebeurd wil ik nog niet aan denken.
nu hoor ik U klappen ziet er bijzonder goed uit........
Ik doe mijn best , ik ben geen pro , maar wil er wel mijn tijd voor nemen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

De mansarde krijgt ook vorm en er zijn nog enkele details bij gekomen.
Deze avond nog wat verder gebouwd in de club.




Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Stand van zaken voor deze week :





De spleten in de hoekstenen zijn wel al bij gewerkt ondertussen .

Prettig weekend aan allen
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Door de drukke agenda van veel werk , opleidingen, uitstapjes en vakantie was het onmogelijk om verder te bouwen. Maar er komt binnenkort weer terug wat tijd om verder te bouwen. Zo ben ik nu er al plannen voor het interieur van het bouw in uitwerken en aan het bouwen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Jappy

Geen probleem, kwaliteit vraagt tijd! Ik kijk uit wanneer je hier mee verder gaat.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

nmbssncb

The Candy Corner? of is het ondertussen iets anders?

Willy
Willy

modeltreinbart

Citaat van: nmbssncb op 11 juli 2024, 11:55:48 AMThe Candy Corner? of is het ondertussen iets anders?

Willy
Het is nog steeds the candy corner .

Citaat van: Jappy op 10 juli 2024, 21:14:39 PMGeen probleem, kwaliteit vraagt tijd! Ik kijk uit wanneer je hier mee verder gaat.
Ik heb ondertussen de verdiepingen gebouwd, wel demonteerbaar nog omdat ik ze nog moet afwerken. Het aanpalende gebouw begint nu ook stilaan zijn contouren te krijgen . Maar daar is nog heel wat werk aan wegens de complexiteit.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Nu had ik even tijd om de foto's te delen en een woordje uitleg er bij te geven.
Zoals ik al aangaf in een vorig bericht heb ik niet stil gezeten.
Bij de eerste 3 foto's was ik dus bezig met de aanbouw voor het 2de gebouw (kleine vismarkt 3) mits het interieur bij het eerste gebouw nog in aanbouw was heb ik deze nog los van elkaar .



Op de volgende foto ziet u de voor en zijgevel van kleine vismarkt 3 zoals die in de tijdsgeest was , de muren moeten nog wel een kleur krijgen en enkel details moeten nog toegevoegd worden.

Op deze foto zien jullie de start van kleine vismarkt 5 dat ook aan kleine vismarkt 3 zal bevestigd worden, maar deze moet nog verder afgewerkt worden.

Ik hoop dat jullie even veel genieten van de beelden , zoals ik geniet van het bouwen van dit project.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

just4fun

Vreemde plek om aan modelbouw te doen, een vrachtwagen 😉.
Maar er komen wel mooie gebouwen te voorschijn.
Paul

modeltreinbart

Citaat van: just4fun op 27 juli 2024, 09:41:32 AMVreemde plek om aan modelbouw te doen, een vrachtwagen 😉.
Maar er komen wel mooie gebouwen te voorschijn.
Paul
Als ik containers moet laten laden of lossen is het soms 2u wachten, dan kan je beter je tijd in modelbouw steken dan in gewoon wat liggen op een bed. En mits ik mijn bed kan ombouwen van bed naar een tafel met 2 stoelen is dat best handig.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Om het weekend af te sluiten , er is nog wat verder gewerkt .
Kleine vismarkt 1 en 3 aan elkaar gezet (voorlopig althans)


Ook Kleine vismarkt 5 heeft is hier bij aan toegevoegd , dit om te kijken of alle verhoudingen kloppen , aan deze gevel is nog veel werk de komende weken.


Geniet alvast van de foto's en een prettige week gewenst aan allen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Den Eric

Knap werk Bart !  Enkel opletten bij deze hoge temperaturen dat uw vis niet begint te "rieken".
Den Eric

modeltreinbart

Citaat van: Den Eric op 29 juli 2024, 09:52:23 AMKnap werk Bart !  Enkel opletten bij deze hoge temperaturen dat uw vis niet begint te "rieken".
Den Eric
Genoeg ijs opleggen doet wonderen.   ;D
Maar de vismijn zal niet op mijn baantje komen , die is op het Veerleplein , wat ik niet ga maken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)