baanplan

Gestart door henk, 16 december 2006, 09:49:31 AM

Gerolf

Hou er rekening me waar je eventueel aan de bodemplaat van je bovenlaag moet kunnen en maak daar ruimte vrij.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Anarchy


Robert van den Broeken


Gerolf

Je luistert goed naar onze voorstellen, henk [;)]
Diagonaal hoofdstation met meer perronlengte ... we zijn op de goeie weg [8D]
Het idee van een keerlus op je museumlijn-aftakking is ook nuttig: dat scheelt aan rijmogelijkheden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

henk

blij om te horen als het goed is komt het vernieuwde schaduwstation er ook aan.ik denk  dat me sporen bij het station beter opelkaar aan moeten sluiten. of zie ik dat niet goed

Anarchy


henk

hier mijn nieuwe schaduwstation.al denk ik dat ik me opstelsporen naar beneden moet verplaatsen om bij me opgang te kunnen in geval van nood.gr. henk[:)]

henk

inmiddels me opstelsporen naar beneden verplaatst en nu bezig met het aanpassen van de sporen ter plaatse van het station.[:)][:p]

doomslu

Henk, we wachten met spanning af.
Heb je een paar dagen geleden mijn mailtje gekregen ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

henk

die heb ik gekregen maar ik krijg hem niet netjes naar jpg gezet.alle begin is moeilijk he[:D][:D][:D]

henk


henk


henk

graag jullie reaktie,s

Gerolf

Je hebt intussen een mooi schaduwstation, maar de perronlengte in je hoofdstation(s) blijft toch kort, h?.
Misschien moeten we alles eens opnieuw overdoen [}:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

henk

bedoel je daar alleen de bovenbaan mee gerolf[:p][:p][:p]