Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

OntraXS! 2024

Gestart door Martin Welberg, 07 februari 2024, 14:24:50 PM

rgp

Suske,

Ik kan je volledig bijtreden en veel succes met de verkoop expo in oktober !
Ik ben mss niet duidelijk genoeg geweest: ik mis exploitatie op de banen. Soms heb je de indruk dat de exposant de trein er bijgesleurd heeft om mee te doen n zie he dat ene treintjes doelloos rondjes rijden of heen en weer pendelen. En die kans is groter bij minibaantjes dan bij grotere banen.

Ik heb drie uitzonderingen gekend:
1. De grote modulebaan van De Pijl
2. Een schaal 0 baan in Telford
3. Chinnor ( het bewijs dat je op een zijlijn treinen met een doel kunt laten rijden)

Roland


Roland

SuSke

Citaat van: rgp op 20 maart 2024, 11:27:46 AM...veel succes met de verkoop expo in oktober...

Daar doen we niet aan mee Roland. Een tentoonstelling zonder verkoop is en blijft het motto van MTD, hoe moeilijk het ook is.

En we hebben in 2024 grotere banen staan met treinverkeer. :-) ;-)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rgp

Verkoop miet volgende zijn. Die dikke vingers, he

SuSke

 ;D  ;D  ;D leven als God in Frankrijk .....   :-X
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

hier nog een foto reportage gemaakt door een vriend van me

ontraxs 2024
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Luc

Fijn, bedankt !
Oufti!

Metpetergaathetbeter

#81
Citaat van: Michael op 22 maart 2024, 12:14:42 PMhier nog een foto reportage gemaakt door een vriend
bedank die vriend van U voor de prachtige foto's :)

D_Loc

#82
De filmpjes van OntraXS! 2024 (klik op het gewenste plaatje voor de video):

De volgende banen stonden ook op OntraXS! 2024 maar had ik al bij andere expo's gefilmd:
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Koen

Citaat van: D_Loc op 25 maart 2024, 22:43:14 PMIk ben inmiddels begonnen met verwerken van de filmpjes van OntraXS!, de eerste acht staan inmiddels op YouTube (klik op het gewenste plaatje voor de video):
Ik zal deze tabel verder uitbreiden zodra er weer wat video's zijn bijgekomen.

Bedankt voor de prachtige filmpjes. Ik ben benieuwd naar het filmpje van de Franse baan "57 bis Rue Eiffefe". Een prachtige baan en een zeer aardige persoon (Fraçois Joyau). We hebben bijna een uur over zijn baan zitten praten. Ik heb hem voor het eerst in Chambéry leren kennen. Daar had hij het veel te druk. Nu waren er niet al te veel mensen die hem in zijn eigen taal aanspraken 😁, wat maakte dat hij de tijd had om over zijn passie te praten. En gepassioneerd is hij wel 😃.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

D_Loc

Nog even geduld hebben ;) , maar ik had deze baan al eens eerder gefilmd alleen was ie toen nog maar de helft:
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Koen

Dag Dirk,

Bedankt voor de link. We kijken al uit naar de nieuwe versie  ;) .
Het is telkens weer even nagenieten met de filmen die jij maakt. Een film geeft toch veel meer dan een foto hé.
Bedankt voor al je werk dat je met ons deelt!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Dirk, ik heb Ontraxs moeten missen dit jaar maar dankzij jou heb ik het gevoel dat ik er toch veel van te zien krijg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

D_Loc

Citaat van: Koen op 28 maart 2024, 07:38:28 AMDag Dirk,

Bedankt voor de link. We kijken al uit naar de nieuwe versie  ;) .
Het is telkens weer even nagenieten met de filmen die jij maakt. Een film geeft toch veel meer dan een foto hé.
Bedankt voor al je werk dat je met ons deelt!

Groetjes,
Koen
Hij staat er:
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Koen

Heel erg bedankt, Dirk.
Dit is weer genieten  :) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Ook de andere filmen zijn om van te genieten  :) .
Ik blijf dit volgen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren