Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wie heeft kennis aan deze webshop modelsgoedkoops.com

Gestart door henry, 27 januari 2024, 18:59:32 PM

henry


Dutch US Convention

Lees even het stukje "over ons"..... :

Wat spreekt jouw persoonlijkheid beter uit dan emoji's?!
Het draait allemaal om de gemeenschap.
PIKO Winkel begon als een kledingwinkel die vreugde, geluk en plezier wilde opwekken door middel van emoji's op merchandise. Vandaag de dag heeft ons succes ons ertoe gebracht veel meer te worden dan dat: een gewaardeerd lid van de gemeenschap, die mogelijkheden voor fondsenwerving in onze onderneming opneemt.

We bieden briljante, vermakelijke emoji-producten waar iedereen van houdt en een ontwerpservice voor schoenen op maat waar klanten hun creativiteit kunnen laten zien. PIKO Winkel heeft een bloeiende familie opgebouwd door de liefde voor onze hartverwarmende en creatieve merchandise. Om nog maar te zwijgen van de wereldwijde mogelijkheden voor fondsenwerving die we bieden via onze platformverkoop van ontwerpen van klanten.

De toewijding van de klant en het productontwerp van hoge kwaliteit zijn de drijvende krachten achter de filosofie van PIKO Winkel.

Onze missie
We streven ernaar gewaardeerde leden van de gemeenschap te zijn door een briljante reeks op emoji gebaseerde geschenken en aangepaste ontwerpfunctionaliteit aan te bieden om fondsenwervingsmogelijkheden te creƫren.

Onze visie
We zien PIKO Winkel als een knooppunt van geluk, dat vreugde ontsteekt door onze leuke ontwerpen en een hulpmiddel bij het bereiken van fondsenwervende doelen.

Onze waarden
We nemen voortdurend de waarden van plezier, gezondheid en kansen op in onze producten en diensten. Onze merchandise heeft leuke ontwerpen die gezondheid en kansen bevorderen.

Ontdek ons complete aanbod van producten en diensten. We kijken ernaar uit je te verwelkomen in de wereld van PIKO Winkel!


Koop er gerust, ik blijf er weg ;) Chinese copy site!
Organisatie van de Dutch US Convention. Kijk op www.dutchusconv.nl

svvander

"RETOUREN

Als u van gedachten verandert, kunt u binnen 30 dagen elk ongewenst artikel retourneren voor terugbetaling of omruiling. We bieden een gratis bijgehouden retourservice van Royal Mail voor alle bestellingen die naar een adres op het vasteland van het VK worden verzonden.

Ondanks alle inspanningen kan het voorkomen dat sommige kledingstukken een stoffout vertonen of tijdens het dragen ontstaan. Als je je zorgen maakt over de kwaliteit van een artikel, lees dan dit artikel om erachter te komen hoe je verder kunt gaan.

Om meer in detail te lezen over ons retourbeleid en de diensten die we aanbieden, ga naar onze Retouren sectie."

Adres in Nederland, maar verzending via Royal Mail :-) Maar wel gratis op het vasteland van het VK. Ik zou er ook wegblijven.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Klaas Zondervan

Op het forum van beneluxspoor.net is ook al geconstateerd dat dit een nepshop is.
De prijzen zijn te mooi om waar te zijn.
Maar het bewijs dat het nep is staat op hun eigen website: adres Granietstraat 923 in 't Harde.
Als je in maps gaat kijken, dan blijkt dat de huisnummering in die straat niet verder gaat dan 64.
Er zijn ook alleen maar even huisnummers, aan de oneven kant is bos.

doomslu

Mijn antivirus geeft een melding als ik op de website ga.
Wegblijven!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

RoDY

Geen idee of het effect gaat hebben. Maar heb de website online aangegeven bij de FOD Economie. Jammer want hier gaan vrees ik slachtoffer bij vallen.  :-\

raf

een truukje is op een foto rechts klikken en dere daarna zoeken op het web.dan vind je de originele webpagina's waar deze van daan komen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

henry

Mijn twijffels zijn dus gegrond.
Net als bij bepaalde dating sites te mooi om waar te zijn!

raf

www.hotreinen.com

kent iemand deze site en verkoper ????
denk het zelfde als de hier boven vermelde site
https://drimble.nl/bedrijf/barger-compascuum/000008537119/hotreinenshop.html

maar ik vind deze dan wel weer terug met het kvk nummer

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

henry

Ik ken hem, heeft wel eens op de noordelijke treinenbeurs in drachten gestaan.
Was hier ook woonachtig.
Heb wel eens zaken met hem gedaan, toen wel oke.

Sicco

Citaat van: henry op 28 januari 2024, 08:36:52 AMMijn twijffels zijn dus gegrond.
Net als bij bepaalde dating sites te mooi om waar te zijn!

Als je je webshop-naam al niet eens in correct Nederlands (dan wel Engels, ik weet hier niet eens welk van de twee het doel was hier...) kunt bedenken dan is dat al een enorme rode vlag
Maar pas op: onze hobby staat de laatste jaren enorm onder de aandacht van internetcriminelen, dus het zal allemaal verfijnder gaan worden om ons te belazeren