Roco 2024 PDF

Gestart door PeterVG, 16 januari 2024, 05:34:00 AM

PeterVG


the_gold

#1
Ik bleef en bleef maar scrollen om eigenlijk vol ongeloof tot het einde te komen. Geen enkele Belgische E-loc, noch een dieselloc, noch een rijtuig.

1 stomer die letterlijk een kopie is van het TSP model van 2 jaar geleden. Ja daar waren we echt op aan het wachten.

Roco zet ons letterlijk in de kou dit jaar! Geen belgische benelux traxx ook alweer....roco SHAME ON YOU
Hebben die Belgische handelaars dan niets in de pap te roeren, want dit zal toch hun rekening ook niet spijzen?

Peter

Tja, ik vermoed dat het voor Roco ook niet makkelijk is om voor alle Europese
landen ieder jaar nieuwigheden op de markt te brengen.
Een beetje/jaartje geduld en volgen jaar zijn er dan waarschijnlijk weer Belgische
modellen bij  ;)  ;)  ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

the_gold

@Peter een nieuw nummertje vlottende cabine of HLE 20 was toch best makkelijk te produceren en ging bij iedereen in de smaak vallen...

Floris

och, zie n coilwagentje en dat kan er altijd bij naast allerlei best wel heel leuke poolse en tsjechische zooi waar ik niks mee kan maar die ik toch echt wel wil hebben. :P

ACFI

Citaat van: the_gold op 16 januari 2024, 08:01:12 AM...
1 stomer die letterlijk een kopie is van het TSP model van 2 jaar geleden. Ja daar waren we echt op aan het wachten.
...

Spijtig genoeg heeft de loc dan nog het verkeerde machinistenhuis want de 26 van de NMBS had het open machinistenhuis van de BR50/HL25. Op dat punt zijn de Marklin modellen wel correct. Voor de rest is de Roco veel fijner gedetailleerd. Spijtig.

ACFI


Floris

Je zou eens moeten weten hoe de roco-"bouwdoos" met 50 en 52-onderdelen in elkaar steekt, of er iets geloofwaardigs samen te stellen is. Ik vermoed een beetje dat dat met wat ze nu opo de plank hebben liggen lastig is anders deden ze t al wel. Aan die poolse 52 is al wel te zien dat ze best wat moeite willen steken in een helemaal correcte buitenlamndse versie dus wie weet....

Bart12

Citaat van: the_gold op 16 januari 2024, 08:01:12 AMIk bleef en bleef maar scrollen om eigenlijk vol ongeloof tot het einde te komen. Geen enkele Belgische E-loc, noch een dieselloc, noch een rijtuig.

1 stomer die letterlijk een kopie is van het TSP model van 2 jaar geleden. Ja daar waren we echt op aan het wachten.

Roco zet ons letterlijk in de kou dit jaar! Geen belgische benelux traxx ook alweer....roco SHAME ON YOU
Hebben die Belgische handelaars dan niets in de pap te roeren, want dit zal toch hun rekening ook niet spijzen?

Ik rouw met je mee, Roco was onze laatste kans dit jaar voor een Benelux Traxx...

the_gold

Met 1 waren veel mensen al blij. Makkelijk in te zetten met hun NS traxx in sandwich met de talloze ICRmh rijtuigen...

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

oebr

weinig enthousiasme blijkbaar voor het komende aanbod, toch hier bij MSMF waar we (nieuwe) Belgische zaken verwachten. Nochtans staan er mooie dingen in hoor.
Een leuke BR64, toch een klassieker van de DB, bijvoorbeeld, een Roco-versie van de BR18 waar Maerklin vorig jaar mee schitterde staat er ook in, heel veel staat er in eigenlijk - toch indrukwekkend zo'n grote menukaart.

Voor mezelf ook iets leuks, nl 3 versies van de WARRS-rijtuigen. Was ik al lang naar op zoek, en nu krijg ik zowaar keuzestress  ;D 
Die bakken reden in de Ost-West Express, in de jaren '80 en '90, en kwamen ook op Belgische lijnen, zeker op de Oost-Belgische terecht.

In 1990 ben ik met de OEBR-collectie begonnen, en toen had ik nooit durven denken dat echt zo goed als alles in de listing ooit effectief in model zou uitkomen, maar kijk op de nmbs-84 na zijn we er, heel straf. Wat mij betreft dus dank U Roco !
 
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Bundesbahnfreak

Ben content dat ze de BR 103.0 terug uitbrengen. 
Mvg
Rudy

Peter

Voor mij geen loks meer met bovenleiding. Spijtig genoeg geraak ik
van die twee modellen blijkbaar niet van af en onze kleinzoon is door zijn slecht ziendheid
er helaas niet voor geschikt, ander waren ze voor hem
Met vriendelijke groeten
Peter