Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Naderingsbakens met keepers

Gestart door vanmiegroet, 13 januari 2024, 23:25:50 PM

vanmiegroet

Hallo,

ik vroeg me af wie me kan helpen met mijn zéér niche vraag.
Ik zoek naar de plannen van de betonnen naderingsbakens met keepers (de afmetingen in 1:1 zouden perfect zijn). Wie o wie weet hier het antwoord?  ;D

En mocht je deze plannen hebben: die van de naderingsbakens in beton voor stopseinen/verwittingsseinen en gecombineerde stopseinen  ::)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

krisds

Vroeger stonden er in de bocht aan de lijn 27 y ekerse dijk nog een paar. Ik vrees wel dat ze de laatste vernieuwing van het spoor aldaar niet overleefd hebben.
https://maps.app.goo.gl/XJxpRutU3tV1GgkZ6

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Bijvoorbeeld : Kepers
Met plaatsing en al, even scrollen ...
Misschien zijn er nog duidelijkere te vinden
Grootspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

vanmiegroet

Hey, ik heb de spoorse zolder al bekeken en de HLT had ik er zeker bijgenomen (trouwens altijd interessant om de SSP te zien van armseinen).
De schetsen zijn interessant en zeker bruikbaar, maar ik zoek vooral ook zéér gedetailleerde schetsen/technische tekeningen voor een project. Mocht iemand ze hebben (of beter de website spoorse zolder dan mij kunnen gebruiken  ::) ) laat het maar weten.

Maar met de HLT kan ik al voort  ;D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

rixke rail

Ik heb een iets gedetailleerdere tekening gevonden en ook foto' van de inplaatsing ...
Stuur mij maar een p.m. indien gewenst ...
Grootspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Ik dacht dat er info gevraagd werd, niet dus, silly me, sorry !  :-[ 
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

vanmiegroet

Citaat van: rixke rail op 23 januari 2024, 22:00:54 PMIk dacht dat er info gevraagd werd, niet dus, silly me, sorry !  :-[ 

Hey,

ik vroeg wel degelijk om informatie  :P
Ben alleen een beetje aan het wachten op een antwoord van mijn berichtje dat ik al 4 dagen geleden had verstuurd.... ::)

Mocht iemand trouwens nog foto's hebben van de betonnen versies, deel ze hier maar gerust of stuur ze door. Hoe meer hoe beter  :D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

rixke rail

Ja Ruben, maar ik zat te wachten op een pm met jouw mailadres om door te sturen ...
Sorry hoor ! Je vindt mijn pm in mijn profiel.
Heb je trouwens de mail van Patrick gezien ?
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

vanmiegroet

Citaat van: rixke rail op 25 januari 2024, 22:03:44 PMJa Ruben, maar ik zat te wachten op een pm met jouw mailadres om door te sturen ...
Sorry hoor ! Je vindt mijn pm in mijn profiel.
Heb je trouwens de mail van Patrick gezien ?
Modelspoorse groeten,
Eric

aha, nu komt de aap uit de mouw en blijkt dat die in een vat van miscommunicatie is gevallen. Normaal gezien heb je in bericht een antwoord gekregen + email
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

rixke rail

De aap is net niet verdronken.
Zie p.m.
Spoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN