Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 242

Gestart door doomslu, 28 december 2023, 16:49:13 PM

Cozzy

Citaat van: Cozzy op 14 januari 2024, 13:05:01 PMIk ben erg gecharmeerd door het artikel van Antwerpen-Dam, in het bijzonder van het koeriersgebouw op p.21 (afbeelding 10 en 11).
Ik weet niet of de bouwer hier ook op het forum vertoeft maar mocht het mogelijk zijn zou ik graag wat afmetingen hebben van dit (model)bouwwerk en indien mogelijk nog wat fotootjes van de achterkant/zijkanten.
Het zou nl. ook niet op mijn baan misstaan  ;)

Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groetjes,
Tom

Niemand die contactgegevens heeft van die beste man?
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Michael

De redactie zal die gegevens toch wel hebben Tom, ik begrijp dat ze die niet hier op het forum zetten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vyncky

Citaat van: Cozzy op 20 januari 2024, 17:02:25 PM
Citaat van: Cozzy op 14 januari 2024, 13:05:01 PMIk ben erg gecharmeerd door het artikel van Antwerpen-Dam, in het bijzonder van het koeriersgebouw op p.21 (afbeelding 10 en 11).
Ik weet niet of de bouwer hier ook op het forum vertoeft maar mocht het mogelijk zijn zou ik graag wat afmetingen hebben van dit (model)bouwwerk en indien mogelijk nog wat fotootjes van de achterkant/zijkanten.
Het zou nl. ook niet op mijn baan misstaan  ;)

Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groetjes,
Tom

Niemand die contactgegevens heeft van die beste man?


De bouwer is lid van MSC het Spoor . Misschien via deze weg proberen  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Snobby Crash

Citaat van: Cozzy op 20 januari 2024, 17:02:25 PM
Citaat van: Cozzy op 14 januari 2024, 13:05:01 PMIk ben erg gecharmeerd door het artikel van Antwerpen-Dam, in het bijzonder van het koeriersgebouw op p.21 (afbeelding 10 en 11).
Ik weet niet of de bouwer hier ook op het forum vertoeft maar mocht het mogelijk zijn zou ik graag wat afmetingen hebben van dit (model)bouwwerk en indien mogelijk nog wat fotootjes van de achterkant/zijkanten.
Het zou nl. ook niet op mijn baan misstaan  ;)

Ik heb die wel, stuur even je e-mail via een privé bericht naar me toe en ik vraag aan de bouwer om je te contacteren...

Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groetjes,
Tom

Niemand die contactgegevens heeft van die beste man?


Snobby Crash

Oeps... wat misggegaan...

Ik heb die wel, stuur even je e-mail via een privé bericht naar me toe en ik vraag aan de bouwer om je te contacteren...

Gr Geert