Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

ESU 59020 of 59620

Gestart door Lijn50, 19 december 2023, 12:42:40 PM

Lijn50

Hallo,

Ik wil graag mijn HLE reeks 15 van Olaerts digitaliseren, zonder geluid, met een esu lokpilot DC.
Volstaat een esu 59020 of is een 59620 beter?

Bedankt en groetjes.

Philippe

raf

Als je alleen DCC rijd dan is de 59620 doordat hij iets goedkoper is de goede keuze
Voor de rest is hij identiek aan de 59020
Als je een adapter printje gebruikt zou ik opteren voor de 21mtc stekker uitvoering
Daar zijn reeds alle uitgangen gemakkelijk op aansluitbaar zeg maar .
Als je alleen de verlichting eenvoudig wil aan sturen dan is de 8 polige ruim voldoende

ik zelf heb de esu decoders van de 2 tot de 5  versies zelfs de micro en nano
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Lijn50

Citaat van: raf op 20 december 2023, 06:52:39 AMAls je alleen DCC rijd dan is de 59620 doordat hij iets goedkoper is de goede keuze
Voor de rest is hij identiek aan de 59020
Als je een adapter printje gebruikt zou ik opteren voor de 21mtc stekker uitvoering
Daar zijn reeds alle uitgangen gemakkelijk op aansluitbaar zeg maar .
Als je alleen de verlichting eenvoudig wil aan sturen dan is de 8 polige ruim voldoende

ik zelf heb de esu decoders van de 2 tot de 5  versies zelfs de micro en nano
gr raf
Bedankt voor de info Raf

Thommy

ik heb in mijne Olaert 15 een 59610 zitten.
Hiermee stuur ik wit, rood apart, 3e sein aan. En dan dus ook dubbel wit geprogrammeerd (en nog 1 zijde cabineverlichting, enkel zijde met manneke in)
Denk dat ik bijna overal deze decoder heb in gedropt, ook omdat het vlot te doen is om er een powerpack op te zetten indien nodig

wil je echt basic dan is het dus enkel wit en rood schakelbaar maken (en daar moet je een brugje voor aanpassen).
Greetz

Thommy