nuf en niet nuf

Gestart door Den Eric, 22 november 2023, 17:39:02 PM

Den Eric

Hallo, vroegen was de nickname "bollen neus" nu ingeschreven als "Den Eric". Ondertussen veel verandert in de jaren, zowel goede als slechte zoals het in het leven kan voorvallen.
Ho is volledig verleden tijd, enkel nog wat overblijft zit in de verkoop aangeboden (helaas geen belgse meuk)
Ben overgestapt naar O schaal , wel nog volop Nohabs, meeste zijn Heljans die volledig omgespoten en verbouwd zijn, zowel met als zonder sound. Deense en Zweedse modellen. Hier zijn reeds een 14 tal van gedaan.
Dan nog Noorse van het merk NMJ , allemaal met sound. Daar staan er dus 6 van in de kast.
O baan is ondertussen ook al een feit, goed voor de kleinzoon als hij hier is,komt hij gesteeg naar de hobby kamer met de baan en dan is het plezant om wat te rijden met deze zware locomotieven.
Veel meelezen zal het worden en soms af en toe eens wat commentaar zetten maar niet het hoofddoel.
Den Eric.

Geert

Eric,

ik heb je prachtig werk al meermaals bewonderd op een ander forum.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Jurgen

Was jij niet degene die een M2 in schaal 0 aan het maken was? En een reeks 59? Of ben ik nu forumleden door elkaar aan het rammelen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Den Eric

Gelukkig ben ik dat niet, ben niet zo belg-gezind, enkel Deens, Noors en Zweeds in O schaal. ;)
Den Eric.

Jurgen

Citaat van: Den Eric op 26 november 2023, 10:09:13 AMGelukkig ben ik dat niet, ben niet zo belg-gezind, enkel Deens, Noors en Zweeds in O schaal. ;)
Den Eric.

Nu gaat er inderdaad een lichtje branden. Ik was dus echt wel forumleden door elkaar aan het rammelen. Gelukkig enkel figuurlijk.

Fijn dat je terug bent!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.