Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

B-models 186

Gestart door mardig23, 04 oktober 2023, 15:59:17 PM

mardig23

Mvg Karl

ramdani

genoeg keuze bij de andere fabrikanten ;)
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Bart12

Dit wisten we toch al in januari Karl?

mardig23

Nee, niet eigenlijk, of ik ben het helemaal vergeten, dat kan ook... ::)
Mvg Karl

mardig23

Citaat van: ramdani op 04 oktober 2023, 17:17:12 PMgenoeg keuze bij de andere fabrikanten ;)

Ja, maar geen Rhenus... :(
Mvg Karl

Bonaza

Ja maar wel met een degelijke handleiding.

grts

Marcel

svvander

Iets in mij zegt dat tant M of haar neefke Trix met de Rhenus uitvoering voor de dag gaat komen. Ik hoop het alvast toch.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Bart12

Zou Märklin het nog aandurven een dubbel setje uit brengen waarvan slechts 1 gemotoriseerd is?
Een setje voor de Benelux? Of twee Lineas Traxx'en van twee verschillende lease maatschappijen in dubbeltractie?

tonycabus

Citaat van: svvander op 05 oktober 2023, 18:04:57 PMIets in mij zegt dat tant M of haar neefke Trix met de Rhenus uitvoering voor de dag gaat komen. Ik hoop het alvast toch.

Ik zou gewoon "onze" Dries in de gaten houden in ons lijfblad. Wie weet komt dié wel met iets aansnorren. En zijn artikels zijn iig een goede aansporing, en ze wijzen ook duidelijk de richting, naar het geslaagd zelf "verbouwen" of "omschilderen" van modellen. Hij speelt het zelfs klaar in schaal N. Dus...

P.S.: De hoofdredacteur is nu ook verantwoordelijk uitgever van Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal. Wie weet wat voor impact dat nog gaat hebben op ons geliefde tijdschrift. Al ligt de conjunctuur momenteel wel op haar achterste.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Robrecht

Oei veel gebeurd sinds ik hier laatst passeerde blijkbaar.

Om te reageren op het drama dat B-models aankondigde... Alles wordt helaas duurder, en het was al een dure hobby. Ze zullen waarschijnlijk wel een doordachte beslissing gemaakt hebben. Blijft jammer natuurlijk.
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...