Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Achtergrond jowi

Gestart door adrievans, 22 augustus 2023, 17:40:16 PM

adrievans

Citaat van: adrievans op 13 september 2023, 15:20:45 PMVandaag bericht dat ie klaar is en opgestuurd wordt,lekker snel dus. :)

Niet te geloven,vandaag pakketje binnen,volgens mij een record,via GLS in twee dagen van Oostenrijk naar Nederland.
Afdrukkwaliteit is super scherp,lekker dik stevig papier,afdrukzijde voelt glad aan alsof er een soort vernislaagje op zit.
Ikke blij,nu nog behanglijm kopen.

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Kautenbach

.....en t resultaat posten ;D  ;D

adrievans

Citaat van: Kautenbach op 16 september 2023, 09:32:11 AM.....en t resultaat posten ;D  ;D

Komt goed,duurt alleen even, moet er echt de juiste mindset voor hebben anders gaat het zeker mis. ( is niet een klusje van even tussendoor doen)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

adrievans

#18
He,he, eindelijk tijd en zin om te plakken.
Twee delen gedaan nu nog eentje ,daarna komen de foto's.
De lokale behang en verfwinkel bestempelden het als soort vliesbehang en daar een bus kant en klaar behanglijm gekocht.
Vroeger ook wel eens een papieren achtergrond van ander merk gehad en dat werd snel zacht en doorweekt en daardoor niet te corrigeren.
Bij jowi helemaal geen last van,blijft stevig is zelfs nog iets los te halen om foutjes te corrigeren.
Voor degene die twijfelen kan ik een reststukje per envelop versturen.(zie je de kwaliteit van papier en afdruk)
Kosten buitenland briefpost is €1,55
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

adrievans

Hier eindelijk de foto`s.
Even wat info over mijn baan,het zijn 3 delen 1,80 - 1,25 en 1,80 meter lang,wordt een landelijk gebeuren met wat agrarische industrie en de huisjes op de rechtse achtergrond zij van ondergeschikt belang en de houten blokjes vallen weg in het landschap.

Linkse gedeelte , geheel afgewerkt meet stootlijst.




Midden gedeelte , alleen bijgesneden nog geen stootlijst




Rechter gedeelte , alleen nog maar geplakt geen afwerking




Close up voor degene die wil weten hoe goed de afdruk is





Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.