Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Achtergrond jowi

Gestart door adrievans, 22 augustus 2023, 17:40:16 PM

adrievans

Ik heb belangstelling voor achtergronden van jowi maar op de site vind ik de foto's zeer matig van kwaliteit.
Kijk ik op de verkeerde plek want het is wel lastig kiezen zo.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Kautenbach

Ik weet niet waar je kijkt, op de site van Jowi? De achtergronden zijn erg goed, zeer grdetailleerd, zal wellicht niet helemaal zo gedetailleerd overkomen, maar neem maar aan, ik krijg megaveel positieve opmerkingen altijd over de kwaliteit.

Je kunt ook achtergronden laten samenstellen, dan krijg je keurig een goed gedetailleerd voorbeeld bestand toegemaild ;)

adrievans

Citaat van: Kautenbach op 22 augustus 2023, 18:51:18 PMIk weet niet waar je kijkt, op de site van Jowi?

Op de site,kopje achtergronden en dan aan rechter zijde pijltje hier klikken.
Foto'zijn vrij klein en bij uitvergroten worden ze pixelachtig.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

RobVille

Ga deze week nog een aantal meters plakken. De achtergronden zijn mooi, en op dik fotopapier geprint. Inderdaad, zoals Wim al schreef, zijn deze achtergronden in overleg samengesteld uit diverse foto's. Snel nog even een detailfoto gemaakt.

Details -->




Jowi

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Koen

@Wim,

Kan je bij Jowi ook in het Engels terecht? Mijn Duits is niet zo denderend om een hele conversatie te voeren.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

RobVille

Ja. Heb zelf met hem gesproken via TeamView  ;)
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

adrievans

Koen ,dat kan je krijgt ook snel antwoord.
Had een bericht gestuurd met de opmerking dat ik belangstelling had voor twee achtergronden maar door de slechte kwaliteit niet kon kiezen.
Kreeg de volgende dag antwoord met de twee foto's in betere resolutie.
Keuze is gemaakt,nu nog kiezen op welk medium af te laten drukken,denk forex,ben niet zo voorstander van zelf plakken.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Koen

Bedankt mannen. Ik ga hen eens contacteren en de prijs vergelijken met deze van de firma waar ik de foto's als behang zou laten drukken.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Kautenbach

Hoi Koen,

Hou met de prijs ook rekening met de kosten voor het beschikbaar hebben van goede kwaliteit foto's in het juiste perspectief en scherpte, en de kosten voor het op maat maken indien gewenst. Daar ligt de meerwaarde van Jowi wel, voor zover ik er tegenaankijk althans :D

Ben benieuwd,

Groetjes tot zover,  Wim

adrievans

Ga op aanraden van jowi toch maar op het 190grams papier laten afdrukken,is dus ook een handelaar die het beste voor je wil en   je niet de meeste dure versie wil aansmeren.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Koen

Citaat van: Kautenbach op 29 augustus 2023, 07:42:06 AMHoi Koen,

Hou met de prijs ook rekening met de kosten voor het beschikbaar hebben van goede kwaliteit foto's in het juiste perspectief en scherpte, en de kosten voor het op maat maken indien gewenst. Daar ligt de meerwaarde van Jowi wel, voor zover ik er tegenaankijk althans :D

Ben benieuwd,

Groetjes tot zover,  Wim

Bedankt voor de tip, Wim.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

adrievans

De mijne is besteld en betaald,ben benieuwd.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

svvander

Ik volg... we zijn ondertussen ook aan het rondzien voor een achtergrond voor onze baan. Alleen weten we nog niet goed het wat en hoe. Dus, alle ervaringen zijn welkom ;-)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

adrievans

Citaat van: svvander op 07 september 2023, 21:02:43 PMIk volg... we zijn ondertussen ook aan het rondzien voor een achtergrond voor onze baan. Alleen weten we nog niet goed het wat en hoe. Dus, alle ervaringen zijn welkom ;-)

Ik heb nu een hele van 5,50 meter gekocht die wel in 3 segmentdelen geknipt/geplakt gaat worden omdat het beeld dan in 1 keer doorloopt.
Jowi heeft wel meerdere kortere delen maar die sloten naar mijn mening niet goed genoeg op elkaar aan.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

adrievans

Vandaag bericht dat ie klaar is en opgestuurd wordt,lekker snel dus. :)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.